На думку директора ТОВ “Консалтингова група А-95” Сергія Куюна, ринок пального в Україні навряд чи повернеться до часів, коли буде великий вибір марок бензинів та дизеля, а ситуація з автогазом буде складною.
“Я не думаю, що ми повернемося до часів, коли у нас буде повна “стела” кількох марок бензинів та дизпалива. Щодо 92-го бензину, то його взагалі більше не буде у нас. Його не виробляють у Європі. По газу ситуація складна. Його залишки теж невеликі були, ми, скажімо так, їх уже доїдаємо”, – наголосив Куюн.
Експерт також додав, що скраплений газ став відносно дорогим, тому автомобіль краще не переводити на газ.
“Його споживання було аргументовано нижчою вартістю, а дешевим він був через велику різницю в податках. Коли ці податки зрівняли, газ став дорожчим. Зараз він коштуватиме 75% від ціни бензину… Ця історія вже скінчилася, попит на газ буде тільки в тих регіонах, де не буде бензину, але там, де він потрібен для побутових споживачів, які використовують для своїх потреб газ у балонах, для них ці обсяги підтягуватимуться, але масово скраплений газ поки що зникне», – вважає Куюн.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…