На думку директора ТОВ “Консалтингова група А-95” Сергія Куюна, ринок пального в Україні навряд чи повернеться до часів, коли буде великий вибір марок бензинів та дизеля, а ситуація з автогазом буде складною.
“Я не думаю, що ми повернемося до часів, коли у нас буде повна “стела” кількох марок бензинів та дизпалива. Щодо 92-го бензину, то його взагалі більше не буде у нас. Його не виробляють у Європі. По газу ситуація складна. Його залишки теж невеликі були, ми, скажімо так, їх уже доїдаємо”, – наголосив Куюн.
Експерт також додав, що скраплений газ став відносно дорогим, тому автомобіль краще не переводити на газ.
“Його споживання було аргументовано нижчою вартістю, а дешевим він був через велику різницю в податках. Коли ці податки зрівняли, газ став дорожчим. Зараз він коштуватиме 75% від ціни бензину… Ця історія вже скінчилася, попит на газ буде тільки в тих регіонах, де не буде бензину, але там, де він потрібен для побутових споживачів, які використовують для своїх потреб газ у балонах, для них ці обсяги підтягуватимуться, але масово скраплений газ поки що зникне», – вважає Куюн.
Постійні зміни до Правил дорожнього руху можуть стати справжнім випробуванням для деяких водіїв. Частина автомобілістів…
У бардачку досвідченого автомобіліста можна знайти найрізноманітніші предмети, призначення яких відразу зрозуміти може бути складно.…
В історії автомобілебудування відомі випадки, коли виробники покладали надії на конкретні моделі, але ті уславилися…
Якщо блимає індикатор перевірки двигуна "Check Engine", це свідчить про серйознішу проблему, ніж просто якась…
Існує думка, що купити в Україні хорошу машину за 100+ тисяч гривень практично неможливо. Однак…
Уже понад два роки триває повномасштабне вторгнення РФ, під час якого окупанти щодня нещадно обстрілюють…