Перший спосіб заміни масла в АКПП автомобіля – апаратна або повна заміна масла із заміщенням старого.
Таку процедуру проводять у спеціалізованих сервісах з використанням обладнання. Сервісну установку підключають до магістралей гідросистеми трансмісії і вона під тиском витісняє старе масло новим. Фахівці рекомендують робити апаратну заміну на автомобілях з пробігом не більше 100 тис. км. На вживаних авто не рекомендується вдаватися до такого методу заміни, адже існує ризик вимивання фракцій, які загустіли, новим маслом, в результаті чого ті можуть потрапити в тонкі канали гідроблоку і забити їх.
Якщо вибрати часткову заміну, то ризики набагато нижчі. Власникам автомобілів із великими пробігами рекомендується здійснювати саме цю процедуру. Спеціальне обладнання не потрібне.
Майстер спочатку знімає піддон картера, потім відкручує зливну пробку і зливає доступний обсяг старої оливи в ємність та замінює її на нову. Здійснюється заміна фільтра, також очищаються магніти. Часткова заміна дозволяє поміняти приблизно половину масла, яке «відслужило», але для кращого результату рекомендується повторити процедуру приблизно через тисячу кілометрів пробігу.
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…
В Україні дедалі більше автовласників стикаються з ситуацією, коли штрафи за порушення правил дорожнього руху…
На вулицях Києва з'явився надпотужний і вкрай рідкісний екземпляр — Mercedes-AMG S63 Coupe, який пройшов…
Виїзд на дорогу навіть на коротку відстань вимагає відповідальності. Окрім водійського посвідчення, кожен автовласник зобов’язаний…