Перший спосіб заміни масла в АКПП автомобіля – апаратна або повна заміна масла із заміщенням старого.
Таку процедуру проводять у спеціалізованих сервісах з використанням обладнання. Сервісну установку підключають до магістралей гідросистеми трансмісії і вона під тиском витісняє старе масло новим. Фахівці рекомендують робити апаратну заміну на автомобілях з пробігом не більше 100 тис. км. На вживаних авто не рекомендується вдаватися до такого методу заміни, адже існує ризик вимивання фракцій, які загустіли, новим маслом, в результаті чого ті можуть потрапити в тонкі канали гідроблоку і забити їх.
Якщо вибрати часткову заміну, то ризики набагато нижчі. Власникам автомобілів із великими пробігами рекомендується здійснювати саме цю процедуру. Спеціальне обладнання не потрібне.
Майстер спочатку знімає піддон картера, потім відкручує зливну пробку і зливає доступний обсяг старої оливи в ємність та замінює її на нову. Здійснюється заміна фільтра, також очищаються магніти. Часткова заміна дозволяє поміняти приблизно половину масла, яке «відслужило», але для кращого результату рекомендується повторити процедуру приблизно через тисячу кілометрів пробігу.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…