Автомобільні експерти надали інформацію про шинний ринок у країнах, де найбільше перебуває українських біженців з початку війни. Йдеться насамперед про Польщу, Угорщину, Румунію, Словаччину, Чехію, Молдову, де загалом ситуація на шинному ринку схожа.
Отже, придбати нові покришки можна у великих магазинах запчастин, дрібних магазинах запчастин, гіпермаркетах, мережевих шиномонтажних сервісних центрах.
Зверніть увагу на шини місцевих марок. Вони перебувають у більшості згаданих країн: Barum (заводи у Чехії, Словаччині, Румунії), Matador (Словаччина, Польща), Debica (Польща), Laufenn (Угорщина), Sava (Словенія, Польща). Всі ці бренди тепер належать світовим шинним гігантам, так що за невеликої вартості за якість можна не хвилюватися – хоча характеристики, звичайно, не будуть на рівні преміальних марок.
Також можна розглянути до покупки вживані шини. У небагатих європейських країнах така нагода є. Дуже цікавий варіант при цьому – зимові моделі, які у багатьох автовласників у Європі прийнято міняти за залишкової глибини протектора 4 мм. І в такому цілком придатному для користування вигляді вони потрапляють до шинних перекупників. Прямої заборони їздити на зимовій гумі влітку немає, хоча треба пам’ятати, що на теплій дорозі зимові моделі мають із нею гірше зчеплення.
Ще одним варіантом отримання ваших літніх шин є відправка їх з України. Найдешевшим способом доставки зазвичай є передача шини з одним із приватних перевізників, які на власних бусах регулярно курсують до великих міст суміжних країн ЄС.
Щоб уникнути зайвих витрат при покупці шин, врахуйте, що ціна шини залежить від розмірності. Одна і та сама модель завжди випускається в багатьох варіантах діаметра, ширини і висоти профілю. Зрозуміло, що від посадкового діаметра (R14, R15, R17 і т.п.) відступати не можна, так що в межах однієї моделі можна поступитися тільки шириною. Наприклад, покришка шириною 165 мм буде помітно дешевша за таку ж, але в розмірі 175 або 185 мм.
Безпечним вважається відхилення ширини шини від рекомендованої в межах 10 мм. Більше відхилення технічно можливе (шина на диск “налізе”), але працюватиме таке колесо нештатно. Через порушення геометрії каркасу буде непорядок у плямі контакту протектора з дорогою і водій може втратити контроль над машиною.
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…