Автомобільні експерти вирішили з’ясувати, наскільки серйозно українці розглядають потребу в покупці нових авто під час війни, які плани на повоєнний час, та про обставини, які можуть сприяти прийняттю такого рішення.
Так, майже майже 24% українців уже розглядали покупку нового автомобіля до початку війни і не мають наміру відмовлятися від свого плану навіть зараз. При цьому кожен п’ятий опитаний раніше збирався купити новий автомобіль, проте зараз схиляється вже на користь вживаного. Як би там не було, майже половина респондентів (43%) планує купувати авто лише після завершення війни.
На питання про фактори, які можуть вплинути на рішення купити саме нове авто, більше половини опитаних (56,4%) назвали наявність гарантій подальшої безпеки України та відновлення, а також подальший розвиток економіки. Також 26% потенційних покупців чекатимуть на поновлення сприятливих умов кредитування та вигідні пропозиції дилерів.
Насамкінець — кілька слів про переваги українських автомобілістів за марками та моделями нових авто, купівлю яких після завершення війни респонденти розглядатимуть насамперед. Варто відзначити, що найпопулярнішими брендами, які найчастіше шукають на дошках оголошень, досі залишаються Toyota, Renault, Kia і Hyundai. Сюрприз – це п’яте місце у списку, яке посіла марка BMW.
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…
В Україні жорстко карають водіїв, які сідають за кермо у нетверезому стані або відмовляються проходити…