Автомобільні експерти вирішили з’ясувати, наскільки серйозно українці розглядають потребу в покупці нових авто під час війни, які плани на повоєнний час, та про обставини, які можуть сприяти прийняттю такого рішення.
Так, майже майже 24% українців уже розглядали покупку нового автомобіля до початку війни і не мають наміру відмовлятися від свого плану навіть зараз. При цьому кожен п’ятий опитаний раніше збирався купити новий автомобіль, проте зараз схиляється вже на користь вживаного. Як би там не було, майже половина респондентів (43%) планує купувати авто лише після завершення війни.
На питання про фактори, які можуть вплинути на рішення купити саме нове авто, більше половини опитаних (56,4%) назвали наявність гарантій подальшої безпеки України та відновлення, а також подальший розвиток економіки. Також 26% потенційних покупців чекатимуть на поновлення сприятливих умов кредитування та вигідні пропозиції дилерів.
Насамкінець — кілька слів про переваги українських автомобілістів за марками та моделями нових авто, купівлю яких після завершення війни респонденти розглядатимуть насамперед. Варто відзначити, що найпопулярнішими брендами, які найчастіше шукають на дошках оголошень, досі залишаються Toyota, Renault, Kia і Hyundai. Сюрприз – це п’яте місце у списку, яке посіла марка BMW.
У багатьох країнах Європи, зокрема в Польщі, активно впроваджують новий дорожній знак, що попереджає водіїв…
Багато автомобілістів побоюються, що після підвищення цін на пальне заправні станції можуть занижувати фактичну кількість…
Часто ми чуємо про "стиль життя" у контексті одягу, подорожей чи хобі. Але чи може…
В Україні керування автомобілем без водійського посвідчення вважається порушенням, яке тягне за собою серйозні штрафи.…
При виборі автомобіля важливо не тільки звертати увагу на дизайн, комфорт та комплектацію, але й…
Попит на вживані автомобілі зі США в Україні залишається стабільно високим. У лютому 2025 року…