Статьи

Список найгірших автомобілів за версією ведучого Grand Tour Джеремі Кларксона

Виданням Hot Cars було складено список моделей, якими залишився незадоволений відомий британський автомобільний журналіст та ведучий Grand Tour Джеремі Кларксон.

Nissan GT-R у виконанні Track Edition. Шоумен назвав цей спорткар небезпечним та дуже некомфортним. Ця модель набирає першу сотню за 2,8 секунди. При цьому максималка сягає 320 км/год. Трековий GT-R отримав 3.8-літрову “турбошестірку” на 550 к.с.

Zenos E10. У цій машині фірми Zenos, яка є британським виробником спорткарів, Кларксонy не сподобався вихлопний звук.

Volkswagen Scirocco. Ця модель була першим авто журналістом. За його словами, раніше він був закоханий у цю машину, але коли її через якийсь час випробував ще раз на тест-драйві, захотів пересісти на Golf GTI. Scirocco перестали виробляти у 2017 р.

Porsche 911. Ця версія Кларксону припала не до душі через розташування двигуна. Йому взагалі не подобаються будь-які заднемоторні спорткари марки Porsche. Джеремі із сарказмом називає такі автомобілі піднесеними аналогами версії Volkswagen Beetle.

Ferrari F50. Цю модель 1995 модельного року шоумен назвав одним з найгірших суперкарів в історії Ferrari. Цей автомобіль випустили тиражем 349 одиниць. Варто зазначити, що один із примірників два роки тому був проданий у рамках аукціону за 3 000 000 дол.

Rolls-Royce версії Corniche. На думку ведучого Grand Tour, надійність Corniche бажає найкращого. Він вважає, що Rolls-Royce не може пишатися таким авто ручного збирання.

Audi Q8. На думку Кларксона, це авто купують лише божевільні, які не мають сміливості чи грошей, щоб купити собі Lamborghini Urus. Шоумен вважає, що Q8 у модельному ряду Audi є абсолютно зайвою.

MINI 1499 GT. Джеремі свого часу запропонував залишити цю машину у каналізації Італії. На його думку, хетчбек є дискомфортним і жахливим. Він порівняв потужність трициліндрової півторалітрової турбованої установки із звичайним кухонним блендером. Автомобіль до першої сотні розганяється за 10 с.

BMW X1. Кларксон розкритикував версію xDrive25d, яка отримала 2,0-літровий 228-сильний турбодизель. Журналіст вважає, що авто малопотужне. При цьому він має дуже незручні крісла.

Recent Posts

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025