На тлі дефіциту пального в Україні почастішали випадки шахрайства та реалізації неякісних бензинів, автогазу та дизеля.
Про це на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook пише директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
«Насправді проблема давня. Але якщо раніше бодяги реально досягли непоганих якісних результатів, маючи на меті обхід податків, то зараз питання саме в якості. Є два відгуки від знайомих про зупинку машини та серйозні проблеми з двигуном», — пише експерт.
За його словами, йдеться про невеликі нафтопереробні підприємства, які переробляють газовий конденсат з українських родовищ, додаючи октанопідвищуючі компоненти. Як правило, такі заводи використовують біоетанол (зневоднений спирт). Його у досить великій кількості виробляють в Україні.
«Якість «крафтового» бензину зараз кульгає на обидві ноги. Відчувають це й споживачі: черг за «альтернативою» не спостерігається навіть на тлі жорсткого дефіциту. Тому цікавтеся, звідки пальне, не поспішайте заправляти повний бак, спробуйте. Точно не варто заправляти авто “спиртовим” бензином, якщо не збираєтеся його швидко використовувати. Тривале зберігання не бажано», – підсумував Куюн.
Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, що відмовилось від бензинових версій на користь гібридних. Дізнайтеся…
Французькі автомобілі давно здобули репутацію комфортних, економічних і технологічних. Проте, щодо надійності існує чимало стереотипів.…
В Україні заборонено зупинку на швидкісних трасах поза визначеними зонами. Нові правила підвищують безпеку дорожнього…
У Польщі за неправильні номерні знаки загрожують серйозні штрафи і навіть тюремне ув'язнення до 5…
В Україні оновили правила техогляду, акцентуючи увагу на справності світлотехніки та запроваджуючи відео- та фотофіксацію.
Миття автомобіля на вулиці може призвести до штрафу до 1342 гривень. Дізнайтеся більше про нові…