Відповідно до дослідження, яке було проведено мережею заправних станцій HEM, жінки менше переймаються регулярним технічним обслуговуванням свого автомобіля і їх машини частіше ламаються раптово.
Основна частина респондентів (87%) регулярно привозить свої автомобілі на техобслуговування після кожних 15000-30000 км пробігу. Однак багато водіїв зневажливо ставляться до простих перевірок: приблизно дев’ять із десяти водіїв регулярно вимірюють рівень оливи, а лише 42% возять із собою каністру моторної оливи «на долив». Тільки 49% регулярно перевіряють акумуляторну батарею (60% з них чоловіки), 45% – клинові та зубчасті ремені (62% з них чоловіки), 49% – свічки запалення та гальма (58% з них – чоловіки).
Сьогодні у багатьох транспортних засобах встановлені численні сигнальні лампи, щоб привернути увагу до можливих несправностей або неминучих функціональних відмов. Проте 26% опитаних жінок заявили, що не знають усіх значень контрольних лампочок. Серед водіїв-чоловіків таких лише 12%.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…