За оцінками науково-технічного центру “Психея”, для забезпечення споживачів пальним Україні достатньо буде вдесятеро менше АЗС, ніж зараз.
“З урахуванням довготривалої тенденції будівництва великих автозаправних комплексів з різноманітною інфраструктурою послуг та високими накладними витратами, таких комплексів на ринку дуже багато, і цю надмірну складову власники мереж закладають у вартість палива, що зумовлює високі роздрібні ціни на стелах АЗС”, – пояснює свою теорію голова комісії з питань нафтогазового комплексу Громадської ради при Міненерго Сергій Сапегін.
За його словами, те, що конкуренція не призвела до виходу з ринку зайвих гравців, означає насправді відсутність належної конкуренції між АЗС. І, найімовірніше, свідчить про наявність злагоджених дій усіх операторів. При цьому далеко не всі роздрібні оператори дотримуються введених державою обмежень.
“Тут і пряме порушення вимог по цінам, і паливні картки з вищими цінами, і непрозорі системи “лояльності”. Я вже не говорю про обмеження прав споживачів продажем 10 і навіть 5 літрів пального на одне авто, що веде не лише до зайвих втрат” пального у чергах, але й до роздмухування ажіотажного попиту, і якщо у мирний час – це лише адміністративні правопорушення, то у воєнний – схоже на мародерство”, – переконаний Сапегін.
Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…
Автомобільні штрафи в Україні є частим явищем, від яких ніхто з водіїв не застрахований. Через…
Серед водіїв існують суперечки з приводу того, чи можна їздити на автомобілі з увімкненим світлом…
Квітень показав аномальні тенденції на українському автомобільному ринку. Зокрема, статистичні агентства зафіксували зростання угод з…
Українським автомобілістам відомо про заборони не тільки паркуватися в деяких місцях, а й навіть зупинятися.…
В Україні серед водіїв поширена думка, що робити зі своїм авто вони вільні що завгодно.…