За оцінками науково-технічного центру “Психея”, для забезпечення споживачів пальним Україні достатньо буде вдесятеро менше АЗС, ніж зараз.
“З урахуванням довготривалої тенденції будівництва великих автозаправних комплексів з різноманітною інфраструктурою послуг та високими накладними витратами, таких комплексів на ринку дуже багато, і цю надмірну складову власники мереж закладають у вартість палива, що зумовлює високі роздрібні ціни на стелах АЗС”, – пояснює свою теорію голова комісії з питань нафтогазового комплексу Громадської ради при Міненерго Сергій Сапегін.
За його словами, те, що конкуренція не призвела до виходу з ринку зайвих гравців, означає насправді відсутність належної конкуренції між АЗС. І, найімовірніше, свідчить про наявність злагоджених дій усіх операторів. При цьому далеко не всі роздрібні оператори дотримуються введених державою обмежень.
“Тут і пряме порушення вимог по цінам, і паливні картки з вищими цінами, і непрозорі системи “лояльності”. Я вже не говорю про обмеження прав споживачів продажем 10 і навіть 5 літрів пального на одне авто, що веде не лише до зайвих втрат” пального у чергах, але й до роздмухування ажіотажного попиту, і якщо у мирний час – це лише адміністративні правопорушення, то у воєнний – схоже на мародерство”, – переконаний Сапегін.
Tesla взялась за нову версію Cybertruck – коротшу, вужчу й орієнтовану на європейські та азійські…
У Патрульній поліції Івано-Франківської області вкотре нагадали, як може закінчитись поїздка для водіїв під дією…
Попит на кросовери останнім часом зріс: у 2024 році вони становили близько 45 % світового ринку.…
Ранок, подвір’я, двигун тільки-но заведено – з вихлопної труби капає щось схоже на воду. Знайома…
Чи справді за трохи пилу на номерах можна отримати штраф у 1190 гривень? У дощову…
Водій Олександр із Черкас розповів виданню «Твоя МАШИНА», як після заправки на трасі через три…