Статьи

Назвали топ-10 вживаних електромобілів та PHEV-гібридів за $10 тис, які можна придбати зараз

Автомобільні експерти склали Топ-10 найцікавіших варіантів електромобілів та гібридів, які можна купити прямо зараз приблизно за $10 тис.

Nissan LEAF – від $8,5 тис.

Найпопулярнішим електрокаром на українському ринку є Nissan LEAF.

По-перше, на ринку є величезний вибір цих автомобілів. По-друге, для електрокара Nissan LEAF є багато запчастин та профільних СТО, конструкція добре відома – його просто ремонтувати та обслуговувати. По-третє, все ж таки перед нами нормальний хетчбек С-класу: зручний салон, великий багажник, м’яка підвіска.

Серед мінусів – напевно, найголовніше, що акумулятор має повітряне охолодження: тобто має схильність до деградації. І, нарешті, його доведеться або ремонтувати з частковою заміною елементів, або взагалі встановити новий акумулятор.

Mitsubishi i-MiEV – від $8 тис.

Цей малюк має цікаву конструкцію: високий та вузький хетчбек (справжня знахідка для тісних вулиць великого міста) плюс задній привід та заднє розміщення двигуна. Проте й мінусів чимало. По-перше, він завдовжки лише 3,5 метри. По-друге, складно знайти запчастини та ремонтувати електромобіль у разі чого. Нарешті, третє: невеликий акумулятор (та ще й у вживаному електрокарі) обіцяє всього 80-100 км пробігу.

Ford Focus Electric – від $12 тис.

Це класичний хетчбек, який пропонує вишукану керованість та хорошу динаміку, адже тут використовувався потужний електродвигун. Плюс зручний салон із високоякісних матеріалів. Однак важливо відзначити і мінуси. Так, акумулятор знаходиться у багажному відділенні, через що корисний об’єм останнього зменшився наполовину. Крім того, сам акумулятор невеликий і запасу ходу вистачає на 80-100 км для вживаного електромобіля.

Volkswagen e-Golf – від $13 тис.

Автомобіль має відмінну керованість та комфорт, зручний салон, легкість керування. Номінально маючи на папері скромні характеристики, реально цей електромобіль ніби намагався перевершити себе! Але найбільшим мінусом Volkswagen e-Golf є його ціна на тлі своїх конкурентів.

KIA Soul EV – від $13 тис.

Електрична версія KIA Soul EV мала безліч цікавих та ретельно обдуманих рішень для економії заряду акумулятора (наприклад, клімат тільки для водія), управління процесом руху та рекуперації. Все це з урахуванням ємності акумулятора в 27 кВт * год дозволило збільшити дистанцію пробігу: навіть зараз можна очікувати 130-150 км. Серед мінусів, звичайно, один із найвищих цінників на ринку. Крім того, важко знайти потрібні запчастини: таких електрокарів KIA Soul EV у нас дуже мало. Так що в майбутньому можуть бути проблеми з ремонтом та обслуговуванням.

Renault ZOE – від $12 тис.

Свого часу електромобіль Renault ZOE став одним із перших, який створювався саме як електромобіль. Це зумовило специфічний дизайн з невеликим капотом: тому, незважаючи на компактність, усередині досить місця. По-друге, тут використано потужний інвертор/конвертор, який дозволяє повністю зарядити акумулятор за 1–2 години. По-третє, всі системи електромобіля були налаштовані так, щоб досягти максимального зниження споживання енергії. Завдяки цьому навіть звичайні версії Renault ZOE з акумулятором 22 кВт * год здатні подолати 130 км.

Серед мінусів – напевно, можна відзначити лише невелику пропозицію на ринку: їх все ж таки менше, ніж Nissan LEAF або Volkswagen e-Golf. Але більше, ніж Ford Focus Electric або Mitsubishi i-MiEV.

FIAT 500e – від $ 11 тис.

Це дуже яскравий та приємний в керуванні електромобіль. Дуже цікавий та незвичайний салон, непогана динаміка. Але машина має тільки три двері, мало місця позаду, невеликий багажник і запас ходу — близько 100 км.

Smart ED – від $9 тис.

За мінімум грошей ви отримуєте найсвіжіший електромобіль із мінімальним пробігом серед усіх вищезгаданих конкурентів. З мінусів варто відзначити лише 2-х місний салон, невеликий багажний відділ, мінімальний запас ходу – розраховуйте на 80-100 км.

Chevrolet Volt – від $12 тис.

Перед нами традиційний хетчбек С-класу з непоганими розмірами та простором салону. Та ще й із бензиновим двигуном під капотом, який дозволяє впевнено вирушати у далеку дорогу. Особливості розташування акумулятора (в центральному тунелі) фактично знищують середнє місце на другому ряді сидінь: незважаючи на розміри перед нами лише 4-місний PHEV-гібрид. Серед інших мінусів майже всі екземпляри Chevrolet Volt першого покоління досить старі за віком і мають великі пробіги. А «свіжі» варіанти Chevrolet Volt другого покоління коштують набагато дорожче.

Ford C-MAX Energi – від $9 тис.

Цей екземпляр має хорошу керованість, достатню потужність та динаміку, а також можливість руху виключно на електроприводі. Так, нехай це всього 20-30 км – але цілком достатньо для щоденних подорожей без краплі пального! Серед мінусів – поважний вік та великі пробіги на одометрі (150 тис. км або більше). З урахуванням складності конструкції це може призвести до складних ремонтів.

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025