Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн повідомив, що доцільність переходу на ГБО в умовах воєнного стану поки що залишається досить спірною.
“Раніше мотивацією установки ГБО була економія, тому що скраплений газ коштував у два рази дешевше, ніж бензин. Зараз він коштує як бензин і фактично він дешевший за бензин на 20%, але ми розуміємо, що дана установка використовує його більше і сьогодні ціна за енергетичну одиницю, що на газу, що на бензині однакова. У такій ситуації, виграш буде лише в тому, що це доступніший і більш благополучний ресурс у плані постачання”.
Хтось вважає, що, маючи середню зарплату в Україні, неможливо купити елітну іномарку навіть із пробігом.…
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…
Попри те, що поліцейські на дорогах мають стежити за дотриманням законів, вони й самі нерідко…