Всупереч переконанням багатьох автомобілістів, битих автомобілів в Європі немало. Намагайтеся ретельно перевіряти машину при покупці у Європі.
В ЄС залишилося мало машин з кузовом седан, але багато компактних кросоверів та універсалів.
Майте на увазі, що автомобілі народних марок та моделей після “перших рук” частіше бувають у поганому стані, аніж преміальні. Адже небагаті громадяни можуть економити на сервісі та догляді за своєю бюджетною машиною. Попри все, варто обирати модель, яка поширена в Україні, а не в Європі, адже обслуговувати свій транспорт ви будете тут.
Дизельні версії купують ті європейці, хто планує інтенсивну експлуатацію авто. Тому найчастіше такі екземпляри мають великий пробіг.
Можна відразу шукати машину з заводським ГБО, можна обирати авто з двигуном, який дозволить потім легко “поставити газ”. Але не переплутайте – в Україні поширений газ LPG (зріджений нафтовий газ), а в Європі багато також машин з обладнанням під CNG (стиснений природний), повідомляють в Авто24.
Є два основні варіанти купівлі автомобіля в Європі: безпосередньо у приватного власника через оголошення на сайті продаж і на онлайн-аукціоні. У першому випадку є змога торгуватися і детально оглянути машину, у другому – можливість придбати лізингову машину, “свіжу” за роками, з відносно невеликим реальним пробігом та прозорою історією. Проте, участь в аукціоні потребує певних зусиль – реєстрації, внесення авансу тощо, тому як варіант можна звернутись до фірми-посередника, яка торгуватиметься замість вас і підготує всі документи (звісно, не безкоштовно).
Майте на увазі, що абсолютна більшість вживаних машин в Європі продається з великими пробігом, навіть 3–5-річні екземпляри мають на одометрі від 120 – 150 тис. км. Якщо ви не доручаєте комусь огляд автомобілів і укладення угоди, а підбираєте варіанти самі, вам треба навчитися виявляти найгрубіші дефекти машини. Частково допоможе те, що часто є змога через VIN-код машини перевірити реальність пробігу по базах даних дилерів та страховиків. І лише коли виявиться зовні безпроблемний екземпляр, варто завітати на СТО для більш глибокої діагностики.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…