Для того, щоб зекономити дорогоцінне пальне деякі водії починають їздити на низьких обертах. Проте така економія може лише зашкодити та стати причиною дорогого ремонту.
При їзді на низьких обертах водій не піднімає обороти коленвала вище, ніж 2500 об/хв на бензиновому моторі, і 1100-1200об/хв на дизельному. Цей метод дійсно допомагає знизити витрату пального. Однак негативно впливає на двигун авто.
Такий стиль водіння призводить до поганого тиску оливи, що стає причиною підвищеного зношування підшипників коленвалу. Також може вийти з ладу двомасовий маховик.
Найоптимальнішим варіантом є рух на обертах у межах 2500-4000 об/хв. Але іноді оберти двигуна корисно розкрутити ближче до максимуму.
Дізнайтеся, як заощаджувати пальне в заторах з допомогою системи Start-Stop та інших порад для економного…
Дізнайтеся, як легко і швидко прибрати подряпини на машині самостійно, не звертаючись до автосервісу. Відкривайте…
Новий електрокросовер Toyota bZ5 2026 року вражає низькою ціною та дизайном. Його потужність - 272…
Skoda представила новий концептуальний мотоцикл, натхнений Slavia B 1899 року. Модель поєднує класичний стиль з…
Експерти назвали найнадійніші вживані електрокари, які варто розглянути для покупки. Дізнайтеся більше про ці моделі…
Geely представила новий седан Starshine 8 з витратою 2 л/100 км і запасом ходу 2100…