Тролейбус на базі кузова автобуса ЛАЗ-695Б не був власне львівською розробкою – перший такий електричний транспортний засіб був збудований в м. Баку на вагоноремонтному заводі та був введений в експлуатацію під назвою БТЛ-62. Відомо, що в Баку було виготовлено як мінімум 5 таких тролейбусів, стверджує дослідник Антон Лягушкін.
Якщо кузов і ходова тролейбуса ЛАЗ-695Т (БТЛ-62) були успадковані від львівського автобуса, то електрична та пневматична частина – від радянського тролейбуса МТБ-82Д. У 1963 році про бакинський тролейбус БТЛ-62 дізналися на ЛАЗі та КЗЕТі, відповідно один такий тролейбус був доправлений до Львова. Тут фахівці розробили відповідні креслення і виготовили партію з 10 тролейбусів для Львова.
Оскільки ЛАЗ був завантажений виробництвом автобусів, то виробництво тролейбусів за ініціативою керівника Київського заводу електротранспорту (КЗЕТ) було переведено до Києва. Там вже виготовлялися тролейбуси КТБ (“Київ – 2” та “Київ – 4”), проте кузовне виробництво КЗЕТу було невеликим.
Як повідомляє Авто24, виготовлені в Києві на основі кузовів від автобусів ЛАЗ-695Е тролейбуси мали назву “Київ-5ЛА”. Крім того, тролейбуси на основі кузова ЛАЗ-695Е виготовлялися в Одесі на Одеському автоскладальному заводі (ОдАЗ-695Т).
Тролейбуси ЛАЗ-695Т були досить передовими для свого часу. Наприклад, у порівнянні з основним тролейбусом СРСР (МТБ-82), львівський “рогатий” був легшим, економічним і маневренішим, до того ж міг розвивати швидкість 50 км/год. У львівського тролейбуса був двигун потужністю 78 кВт, а частина електрообладнання була розташована в салоні. Це стало ще одним мінусом моделі – серед інших називались вузькі двері від донора ЛАЗ-695Б, недостатня місткість і незручні вузькі проходи між сидіннями. Середній термін служби ЛАЗ-695Т складав близько 8 років.
В середині 1960-х років такі тролейбуси зняли із виробництва. Загалом було виготовлено понад 500 таких тролейбусів.
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…