Тролейбус на базі кузова автобуса ЛАЗ-695Б не був власне львівською розробкою – перший такий електричний транспортний засіб був збудований в м. Баку на вагоноремонтному заводі та був введений в експлуатацію під назвою БТЛ-62. Відомо, що в Баку було виготовлено як мінімум 5 таких тролейбусів, стверджує дослідник Антон Лягушкін.
Якщо кузов і ходова тролейбуса ЛАЗ-695Т (БТЛ-62) були успадковані від львівського автобуса, то електрична та пневматична частина – від радянського тролейбуса МТБ-82Д. У 1963 році про бакинський тролейбус БТЛ-62 дізналися на ЛАЗі та КЗЕТі, відповідно один такий тролейбус був доправлений до Львова. Тут фахівці розробили відповідні креслення і виготовили партію з 10 тролейбусів для Львова.
Оскільки ЛАЗ був завантажений виробництвом автобусів, то виробництво тролейбусів за ініціативою керівника Київського заводу електротранспорту (КЗЕТ) було переведено до Києва. Там вже виготовлялися тролейбуси КТБ (“Київ – 2” та “Київ – 4”), проте кузовне виробництво КЗЕТу було невеликим.
Як повідомляє Авто24, виготовлені в Києві на основі кузовів від автобусів ЛАЗ-695Е тролейбуси мали назву “Київ-5ЛА”. Крім того, тролейбуси на основі кузова ЛАЗ-695Е виготовлялися в Одесі на Одеському автоскладальному заводі (ОдАЗ-695Т).
Тролейбуси ЛАЗ-695Т були досить передовими для свого часу. Наприклад, у порівнянні з основним тролейбусом СРСР (МТБ-82), львівський “рогатий” був легшим, економічним і маневренішим, до того ж міг розвивати швидкість 50 км/год. У львівського тролейбуса був двигун потужністю 78 кВт, а частина електрообладнання була розташована в салоні. Це стало ще одним мінусом моделі – серед інших називались вузькі двері від донора ЛАЗ-695Б, недостатня місткість і незручні вузькі проходи між сидіннями. Середній термін служби ЛАЗ-695Т складав близько 8 років.
В середині 1960-х років такі тролейбуси зняли із виробництва. Загалом було виготовлено понад 500 таких тролейбусів.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…