Заступник голови комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк повідомив, що переважна більшість розмитнених безкоштовно автомобілів оснащені дизельними двигунами. Як правило, українські автолюбителі віддають перевагу моделям із моторами середнього робочого об’єму, повідомляють в ТСН.
Від початку квітня до України завезли 107 298 авто з дизельними моторами – це 69% від усього імпорту авто в період дії пільг. Друге місце за бензиновими модифікаціями – 45 845 авто. Це лише 29,5% від усієї кількості. На третьому місці розташувалися гібридні моделі – всього 1 338 автомобілів і – 0,8% від загального числа. Електромобілі на останньому місці – 735 авто та 0,4% від усієї кількості ввезених машин.
Більша частина ввезених авто на дизелі мають об’єм двигуна від 1,5 до 2,5 л. Таких 84 391 машина або 54% від загальної кількості. Малолітражок до 1,5 л дуже небагато – всього 7 660 авто. Більш потужні модифікації також не дуже популярні – з об’ємом вище 2,5 л завезли лише 15 247 авто. Аналогічна ситуація і з бензиновим транспортом – від 1,5 л до 3 л – 34 001 авто. Малолітражок до 1 л – всього 611 машин, а понад 3 л – 1 586 моделей.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…