Статті

Паливна криза та безкоштовне розмитнення вплинули на авторинок України: як змінилася вартість машин у різних сегментах

Через дефіцит пального чимало українців тепер значно більше цікавляться тим, скільки споживає та чи інша модель з конкретним двигуном або ж взагалі відмовляються від автівок, що споживають бензин, дизпаливо чи газ і надають перевагу електромобілям, йдеться в матеріалі ТСН.

Також внесло свої корективи в український автомобільний ринок і нульове розмитнення. Ввезені автомобілі потрапляють у продаж в Україні за меншими цінами, інші ж – за звичайними. Як наслідок, авторинок знову зазнає змін за доволі короткий проміжок часу.

Зокрема, зросли ціни на електромобілі. Це з зростанням попиту протягом 1-2 минулих місяців. Наймасовішою моделлю є Nissan Leaf. Оголошення про продаж щоденно переглядають тисячі користувачів. Мінімум, який просять зараз продавці за такі машини, становить $8-9 тис. Також зросли в ціні і гібриди через рівномірну витрату пального як у місті, так і на трасах. Порівняно з початком року вартість таких машин у середньому піднялася на 25%.

Водночас упродовж травня почали впевнено зростати ціни на авто з ГБО, бо автогаз на АЗС доступний без лімітів та черг. Станом на початок червня ціни на легковики з ГБО повернулися до тих самих рівнів, що спостерігалися на початку року, і вище на 7%, ніж у минулому.

Можна окремо виділити категорію пікапів, ціни на які зросли на 8-9%. На початку літа пропозицій із автомобілями такого типу стало значно більше. Підвищений попит з боку ЗСУ та тероборони спровокував збільшення імпорту.

Водночас деякі категорії транспортних засобів подешевшали. Впали ціни на авто у таких сегментах:

– мінівени – знизилися ціни в середньому на 8% на легковики сегмента MPV всіх вікових та цінових груп;

– легкові авто з “об’ємними” двигунами – зниження середніх цін помітно для машин ранніх років випуску, будь-яка поїздка на такому авто тягне високі витрати;

– кросовери до 2008 р.в. – попит падає через високу витрату, а багато власників намагаються продати такі CUV;

– дизельні автомобілі до 2008 р.в. – у багатьох регіонах дефіцит ДП навіть перевищує нестачу бензину, а дизельний мотор економічний лише поки що має невеликий пробіг;

– бензинові авто до 2008 р.в. – у середньому впали у ціні на 9%, у цьому сегменті на вартість вплинула не лише паливна криза, а й безплатна розмитнення;

– легкові автомобілі з країн Америки – до середини весни більшість “аукціонних” авто дешевшало, але у травні середні ціни не повернулися до рівня, який був на початку року.

Recent Posts

Шишка на шині: чому з’являється і чому ремонтувати вже пізно

Якщо на боковині колеса виросла пухлина – не тягніть. Це не дрібна вада, а сигнал…

27.07.2025

Неправильна заміна свічок може закінчитись ремонтом двигуна: типові помилки водіїв

Самостійна заміна свічок запалювання виглядає найлегшою операцією під капотом. Здається, зняв катушки, викрутив старі –…

27.07.2025

Коли треба міняти місцями шини в автомобілі: навіщо це потрібно

Мало хто знає, але шини в автомобілі стираються не однаково. Іноді швидше ззаду, іноді –…

27.07.2025

ТОП-6 ненадійних моделей авто прямо зараз: їм не можна довіряти

Нова машина зазвичай асоціюється з надійністю. Але ця ілюзія швидко розбивається, коли перші серйозні поломки…

27.07.2025

Renault відкидає PHEV: виробник робить ставку лише на звичайні гібриди

У Renault вирішили не гнатися за модою на PHEV – тобто гібриди, які можна заряджати…

27.07.2025

Електричний Porsche Cayenne отримає штучний звук двигуна V8

Porsche готує електричний Cayenne з акустичним сюрпризом. У салоні лунатиме звук бензинового V8, але через…

27.07.2025