Автомобільні експерти дали декілька порад, які стосуються правильної мийки вашого автомобіля.
Сильно забруднене авто
Необхідно пам’ятати, чим більше бруду на кузові, тим складніше його “безболісно” усунути. Варто заганяти автомобіль на мийку хоча б раз на тиждень. Однак, якщо так не виходить, то потрібно попросити мийників ретельніше промити його перед нанесенням піни. Це допоможе зберегти лакофарбоване покриття у хорошому стані на довгі роки.
Коливання температури
Багато водіїв часто забувають і про те, що в умовах спекотної погоди при нагрітому кузові необхідно дати йому охолонути хоча б 10-15 хвилин. Мийка автомобіля з розпеченим сонцем кузовом через перепад температур може привести до появи мікротріщин на лакофарбованому покритті, які почнуть пропускати вологу і провокувати корозію.
Уникнути цього можна шляхом звичайного провітрювання салону (відкритими вікнами або кондиціонером). Або можна використовувати теплу воду при митті.
Підкапотний простір
Миття підкапотного простору довіряйте краще лише професіоналам. Звичайна мийка високого тиску може завдати серйозної шкоди проводці, радіаторам та іншим речам.
Близький контакт з водою
Мити авто високим напором води занадто близько не рекомендовано. Адже поверхневий захисний шар кузова вібрує і фарба покривається мікротріщинами, утворюючи осередки корозії.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…