В Україні спеціалізовані СТО вже пропонують таку процедуру, як “балансування елементів акумулятора”, тому купівля електрокара, особливо з нинішніми цінами на пальне, виявляється досить непоганим рішенням, йдеться в матеріалі Сьогодні.
Але якщо дана процедура по тим, чи іншим причинам неможлива, то в електрокара можна змінити зношений акумулятор за допомогою фізичної заміни в сегменті акумуляторної батареї. В кінці кінців, можна повністю замінити акумулятор.
Наприклад, частковий ремонт або заміна акумулятора Nissan LEAF коштує $2-5 тис. – чимало, проте проблема вирішується! По-друге, акумулятор електромобіля зазвичай втрачає ємність не повністю, а до певної межі: умовно 60-70% від вихідного номіналу. Якщо вам цього достатньо, то можна й надалі продовжувати експлуатувати електромобіль, проте менші відстані автономного пробігу. Друге питання – це як заряджати електрокар – це чи зарядка від побутової розетки чи спеціальної станції живлення.
Повне заряджання акумулятора електромобіля від побутової розетки займає багато часу: мінімум 8-10 годин (умовний Nissan LEAF) – максимум 25-50 годин (умовна Tesla Model S). Але не дивлячись на це, електроенергія зараз доступніша, ніж традиційне паливо.
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…
Прогрівання двигуна взимку може бути дратівливим заняттям, особливо, коли час підганяє. Але мало хто знає,…