В Україні спеціалізовані СТО вже пропонують таку процедуру, як “балансування елементів акумулятора”, тому купівля електрокара, особливо з нинішніми цінами на пальне, виявляється досить непоганим рішенням, йдеться в матеріалі Сьогодні.
Але якщо дана процедура по тим, чи іншим причинам неможлива, то в електрокара можна змінити зношений акумулятор за допомогою фізичної заміни в сегменті акумуляторної батареї. В кінці кінців, можна повністю замінити акумулятор.
Наприклад, частковий ремонт або заміна акумулятора Nissan LEAF коштує $2-5 тис. – чимало, проте проблема вирішується! По-друге, акумулятор електромобіля зазвичай втрачає ємність не повністю, а до певної межі: умовно 60-70% від вихідного номіналу. Якщо вам цього достатньо, то можна й надалі продовжувати експлуатувати електромобіль, проте менші відстані автономного пробігу. Друге питання – це як заряджати електрокар – це чи зарядка від побутової розетки чи спеціальної станції живлення.
Повне заряджання акумулятора електромобіля від побутової розетки займає багато часу: мінімум 8-10 годин (умовний Nissan LEAF) – максимум 25-50 годин (умовна Tesla Model S). Але не дивлячись на це, електроенергія зараз доступніша, ніж традиційне паливо.
Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…