Сорока чотирирічний Маркус Маєр знайшов для себе найкращий спосіб подорожувати світом – на класичному скутері. Крім іншого, це надійний спосіб перевірити себе, йдеться в матеріалі Авто24.
Вісім років тому Маркус розпочав своє друге, паралельне життя. Відпрацювавши рік як звичайний німецький громадянин, він брав відпустку, сідав на заздалегідь підготований скутер Vespa і вирушав у тривалу подорож.
Маркус Маєр обирає виключно тривалі маршрути. Наприклад, він об‘їхав по периметру всю Західну Європу, кілька разів влаштовував тури по кількох країнах Старого Світу відразу, встановив рекорд, подолавши 10 країн за 24 години (тривалість 1691 км). Він двічі перетнув США за класичним маршрутом “Від узбережжя до узбережжя” (10 тис. км, 52 дні у дорозі).
Але найбільшим досягненням Маркуса Маєра стала навколосвітня подорож, яку він звершив за 80 днів. Позаду залишилося 18 країн, 3 континенти, було подолано 27 тис. км плюс ще 20 тисяч – на суднах, паромах, потязі та авіалайнерах. В середньому у тій поїздці скутер Маркуса долав 399 км в день, хоча в районі Владивостока добовий пробіг сягнув 690 км.
Протягом мандрівки сталося кілька незначних ДТП, а також 4 напади тварин – одного бика та трьох собак. Частину шляху Маркус проїхав зі зламаною ключицею – одне з падінь на старій дорозі у Сибіру було невдалим. Не маючи жодного прихистку, крім маленького намету, він пережив шторм у Чорногорії, тайфун у Сибіру, по одному урагану на Гаваях та у Вірджинії.
Двічі у мандрівника закінчувався бензин, хоча до 7-літрового бака він завжди мав як мінімум 5 л у запасі.
Весь свій багаж Маркус традиційно уміщує на передньому та задньому багажниках, а вага його складала 45 – 50 кг. Сюди входили туристичне спорядження, їжа, аптечка, запчастини та пальне.
Моторолери Маркус полюбив ще у юності, коли мешкав у баварській глибинці, де не було розвиненого громадського транспорту. Саме італійську марку він обрав через її канонічність, адже саме з цього бренду починалося колись поширення скутерів у Європі та й у цілому світі.
Для навколосвітньої подорожі Маркус зі свого зібрання обрав три вінтажні моделі з механічною коробкою передач та двотактним двигуном об’ємом 125 – 175 “кубиків”. При цьому цікаво, що цей діапазон кубатур стосується першого скутера. Це він подолав найважчу частину маршруту через Європу, Кавказ, Сибір та Казахстан, і на ньому довелося двічі міняти циліндр – і кожного разу запчастини були різного “калібру”, через що змінювався робочий об’єм моторчика.
Автоматична трансмісія давно домінує в індустрії, у зв'язку з чим автомобілі на «механіці» поступово відходять…
Сучасні автомобілі оснащені безліччю прихованих функцій, які можуть істотно полегшити життя водієві. Експерти розповіли про…
В умовах насиченого ринку кросоверів легко пропустити моделі, які пропонують чудове поєднання ціни, стилю та…
Сучасні автомобілі буквально «напхані» різного роду технологіями, які роблять процес водіння більш комфортним і простим.…
Багато позашляховиків відомі своєю вражаючою надійністю. Правильне обслуговування і помірний стиль водіння дає змогу деяким…
Електромобілі стають дедалі популярнішими, і компанія Xiaomi активно займає нішу на цьому ринку. Одним із…