Статті

Водіям розповіли, що перевірити в машині у спеку, щоб вона не перегрілася

Більша частина водіїв знає, що система охолодження вживаної машини багата на сюрпризи. Від проблем з опаленням до вимушеної зупинки у дорозі.

Для того, щоб не виникало таких “сюрпризів”, варто періодично заглядати під капот. Зовнішній вигляд підкапотного простору може багато що сказати водієві про стан системи охолодження, і для цього не потрібно мати особливого досвіду, повідомляють в Авто24.

Рівень антифризу. Незначне випаровування може мати місце, але якщо рідину доводиться доливати щомісяця, то це говорить про негерметичність. Місце витоку треба знайти й усунути, інакше проблема прогресуватиме і рано чи пізно двигун залишиться без охолодження.

Сліди підтікань. Вони – сигнал про те, що у цьому місці скоро відкриється водоспад і продовжувати рух стане неможливим. Пам’ятайте, що охолоджувальна рідина часто не залишає слідів витікання, оскільки швидко висихає на гарячих деталях. Радимо шукати сліди протікання охолоджувальної рідини у місцях кріплення патрубків, з’єднання шлангів, на самих шлангах.

Тріщини. Найслабкіші деталі системи охолодження – шланги, особливо якщо їх стиснути, можна побачити тріщини – спочатку неглибокі. Початок старіння пластику патрубків видають мікротріщини, які, проте, не дуже просто побачити. Шланги легко поміняти. С патрубками може бути складніше, але краще не чекати, поки вони розваляться у дорозі, і поміняти їх завчасно.

Проводка. На деяких деталях системи охолодження на виду у спостерігача можуть бути розташовані певні датчики. Проконтролюйте стан роз’ємів та дротів, що ведуть до них – саме через бруд, окислення, пошкодження ізоляції та обрів коли-небудь може перегрітись двигун.

Якщо ваша машина давно вже не нова, дотримуйтеся таких правил:

– Слідкуйте за температурою двигуна під час руху.

– За можливістю частіше контролюйте рівень антифризу в системі (зазвичай в розширювальному бачку).

– Не ігноруйте нетипові, незрозумілі прояви у “поведінці” машини: запах та незрозумілий шум з-під капота, пара в районі двигуна, неадекватна робота кліматичної установки (“пічки”). Це можуть бути симптоми проблем з герметичністю, приводом помпи та вентиляторами, перегріву двигуна, повітряних пробок у системі охолодження, тощо.

– У далекій дорозі майте в багажнику запасний антифриз або воду для доливу, у кількості не менше 1 – 2 літрів.

Варто зазаначити, що незалежно від віку машини продовжуйте дотримуватись встановленого автовиробником регламенту заміни привідних ременів, роликів, помпи та охолоджувальної рідини. Це допоможе знизити ризик несподіваної відмови двигуна у дорозі.

Recent Posts

Італійців вразив рідкісний Aston Martin на українських номерах: фото

Жителі Європи продовжують відкривати для себе Україну. З початку повномасштабного вторгнення РФ до країн ЄС…

30.04.2024

Поліція зупинила Tesla, яка проїхала на автопілоті 40 км зі сплячим водієм за кермом

У Швеції водій-кур'єр заснув за кермом Tesla просто під час їзди на трасі. Незважаючи на…

30.04.2024

Забирають просто з траси: ТЦК затримують водіїв, які повертаються з-за кордону

Українські далекобійники міжнародних рейсів стикаються з проблемами з територіальними центрами комплектування (ТЦК і СП) після…

30.04.2024

10 ознак того, що вам час продати машину і пересісти на громадський транспорт

Продаж вашого автомобіля і перехід на громадський транспорт - це великий крок, який може принести…

30.04.2024

Що буде, якщо не міняти антифриз в автомобілі: краще не перевіряти

Охолоджувальна рідина в автомобілі є витратним матеріалом, який потрібно міняти час від часу для нормальної…

30.04.2024

Як скоротити витрату палива, натиснувши лише одну кнопку в авто: маловідомий секрет для водіїв

Не секрет, що останнім часом в Україні ціни на автомобільне паливо істотно зросли і продовжують…

30.04.2024