Нещодавно Україна та Європейський Союз заключили угоду про вантажні перевезення, яка також відома як “транспортний безвіз”, але деякі проблеми в України все ще залишилися, повідомляє Апостроф.
“Сьогодні, коли формальні обмеження зняті, зростання вантажопотоку гальмується технічними обмеженнями. Для прикладу, кордон Польщі з Німеччиною має приблизно таку ж протяжність, як і польсько-український. І до приєднання Польщі до ЄС на цьому кордоні працювало близько 80 пунктів пропуску. Україну ж з Польщею сьогодні з’єднує тільки 10 пунктів. Це і спричиняє багатокілометрові черги на кордоні і значні обмеження руху вантажів”, – заявив міністр інфраструктури України у 2016-2019 роках Володимир Омелян.
Тож на його думку, однією з найбільш нагальних завдань уряду на сьогодні є прискорене будівництво нових пунктів пропуску на кордонах з європейськими країнами.
Окрім цього для розшивання транспортних проблем уряд повинен вирішити ще одне принципове питання – організацію спільного з сусідами митного контролю.
“Поки ми не вирішимо цього питання, на кордоні будуть проблеми з чергами, а контрабанда залишатиметься однією з головних корупційних схем. Зараз все залежить від політичної волі сторін і, насамперед, України”, – каже Омелян.
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…