Нещодавно Україна та Європейський Союз заключили угоду про вантажні перевезення, яка також відома як “транспортний безвіз”, але деякі проблеми в України все ще залишилися, повідомляє Апостроф.
“Сьогодні, коли формальні обмеження зняті, зростання вантажопотоку гальмується технічними обмеженнями. Для прикладу, кордон Польщі з Німеччиною має приблизно таку ж протяжність, як і польсько-український. І до приєднання Польщі до ЄС на цьому кордоні працювало близько 80 пунктів пропуску. Україну ж з Польщею сьогодні з’єднує тільки 10 пунктів. Це і спричиняє багатокілометрові черги на кордоні і значні обмеження руху вантажів”, – заявив міністр інфраструктури України у 2016-2019 роках Володимир Омелян.
Тож на його думку, однією з найбільш нагальних завдань уряду на сьогодні є прискорене будівництво нових пунктів пропуску на кордонах з європейськими країнами.
Окрім цього для розшивання транспортних проблем уряд повинен вирішити ще одне принципове питання – організацію спільного з сусідами митного контролю.
“Поки ми не вирішимо цього питання, на кордоні будуть проблеми з чергами, а контрабанда залишатиметься однією з головних корупційних схем. Зараз все залежить від політичної волі сторін і, насамперед, України”, – каже Омелян.
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…