Нещодавно Україна та Європейський Союз заключили угоду про вантажні перевезення, яка також відома як “транспортний безвіз”, але деякі проблеми в України все ще залишилися, повідомляє Апостроф.
“Сьогодні, коли формальні обмеження зняті, зростання вантажопотоку гальмується технічними обмеженнями. Для прикладу, кордон Польщі з Німеччиною має приблизно таку ж протяжність, як і польсько-український. І до приєднання Польщі до ЄС на цьому кордоні працювало близько 80 пунктів пропуску. Україну ж з Польщею сьогодні з’єднує тільки 10 пунктів. Це і спричиняє багатокілометрові черги на кордоні і значні обмеження руху вантажів”, – заявив міністр інфраструктури України у 2016-2019 роках Володимир Омелян.
Тож на його думку, однією з найбільш нагальних завдань уряду на сьогодні є прискорене будівництво нових пунктів пропуску на кордонах з європейськими країнами.
Окрім цього для розшивання транспортних проблем уряд повинен вирішити ще одне принципове питання – організацію спільного з сусідами митного контролю.
“Поки ми не вирішимо цього питання, на кордоні будуть проблеми з чергами, а контрабанда залишатиметься однією з головних корупційних схем. Зараз все залежить від політичної волі сторін і, насамперед, України”, – каже Омелян.
Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…
Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…
Останнім часом корейський автопром зробив величезний крок вперед, однак багато хто з українських водіїв все…
Якщо вам конче потрібно зменшити витрати на заправку власного автомобіля, не потрібно одразу шукати якесь…
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…