Через скасування “безкоштовного розмитнення” в Україні, тепер “легалізація” авто з Європи повернулася на довоєнні правила: розмір акцизу залежить від обсягу двигуна та віку транспортного засобу (може коштувати близько тисячі євро), мито складає 10% (для електрокарів – 0%) від вартості автомобіля, а ПДВ – 20% від ціни “євробляхи”. Хоч повернення митних платежів зробить авто дорожчим на кілька тисяч євро, однак фактично це не завадить процесу завезення, йдеться в матеріалі Апостроф.
До того ж незабаром у державному застосунку “Дія” з’явиться послуга онлайн-розмитнення автомобілів, тобто потенційно зменшиться рівень корупції на митницях, мінімізується людський фактор при оцінюванні авто та буде можливість не стояти в черзі на розмитнення – усе можна буде зробити за кілька хвилин у телефоні.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…