Через скасування “безкоштовного розмитнення” в Україні, тепер “легалізація” авто з Європи повернулася на довоєнні правила: розмір акцизу залежить від обсягу двигуна та віку транспортного засобу (може коштувати близько тисячі євро), мито складає 10% (для електрокарів – 0%) від вартості автомобіля, а ПДВ – 20% від ціни “євробляхи”. Хоч повернення митних платежів зробить авто дорожчим на кілька тисяч євро, однак фактично це не завадить процесу завезення, йдеться в матеріалі Апостроф.
До того ж незабаром у державному застосунку “Дія” з’явиться послуга онлайн-розмитнення автомобілів, тобто потенційно зменшиться рівень корупції на митницях, мінімізується людський фактор при оцінюванні авто та буде можливість не стояти в черзі на розмитнення – усе можна буде зробити за кілька хвилин у телефоні.
У спілкуванні з патрульними дрібниць не буває. Навіть кілька необережних слів можуть стати причиною позбавлення…
Кросовер до 500 000 гривень, що не боїться ям і пилюки, – це не фантазія.…
З часом прозорі пластикові фари мутніють. Причина – пил, бруд, комахи, соляний наліт, а також…
В Україні, де машини часто купують із прицілом на подальший перепродаж, швидке знецінення може вдарити…
У Сан-Франциско стартувало закрите тестування нових роботаксі Tesla, повідомляє Wired. Але попри амбіції компанії, повністю…
Skoda готує заряджену версію нового електричного кросовера Epiq – і, схоже, вона не буде нудною.…