Через скасування “безкоштовного розмитнення” в Україні, тепер “легалізація” авто з Європи повернулася на довоєнні правила: розмір акцизу залежить від обсягу двигуна та віку транспортного засобу (може коштувати близько тисячі євро), мито складає 10% (для електрокарів – 0%) від вартості автомобіля, а ПДВ – 20% від ціни “євробляхи”. Хоч повернення митних платежів зробить авто дорожчим на кілька тисяч євро, однак фактично це не завадить процесу завезення, йдеться в матеріалі Апостроф.
До того ж незабаром у державному застосунку “Дія” з’явиться послуга онлайн-розмитнення автомобілів, тобто потенційно зменшиться рівень корупції на митницях, мінімізується людський фактор при оцінюванні авто та буде можливість не стояти в черзі на розмитнення – усе можна буде зробити за кілька хвилин у телефоні.
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…