Власники електрокарів якось забувають, що крім двигуна внутрішнього згорання у будь-якого транспорту є кілька інших систем, без яких електрокари теж не обходяться, йдеться в матеріалі Авто24.
Звісно, електромобіль, тим більше вживаний, перш за все має технічні проблеми того ж характеру, що й звичайна машина з ДВЗ. Це зношення “витратних“ деталей ходової частини, неприємності, пов’язані з наявністю ям на шляхах, дрібні поламки арматури в салоні, тощо.
Але сьогодні поговоримо про суто “електрокарівські” проблеми, які найчастіше трапляються з електромобілями в Україні.
Перегрів батареї та електроніки. Точніше, власник звертається зі скаргами на погану віддачу батареї, негаразди із зарядкою, погіршену динаміку. Але першопричина – у перегріві модулів. Кваліфіковані майстри мають відновити порушену систему охолодження або усунути негаразди в платах, які викликають їхній перегрів.
Проблеми власне з батареєю. На жаль, найчастіше це бувають перші дзвіночки старіння елементів батареї, не так часто трапляються відмови електроніки, яка обслуговує цей акумулятор – наприклад, так звана плата захисту (BMS).
Електродвигун. Незважаючи на справді малу кількість деталей, електромотор теж зношується і потребує ремонту. Водій відчуває це як смикання машини і зайві шуми під час руху. Окремий випадок – підтікання антифризу (там, де є рідинна система охолодження).
Кондиціонер. Як бачите, поламки кліматичної системи випередили інші “електромобільні” проблеми. І це при тому, що на використанні “клімату” власники електромобілів зазвичай економлять. Власне, за винятком компресора з електроприводом тут все типове: розгерметизація системи, вихід з ладу датчиків тиску і температури, несправності блоку керування.
Трансмісія. Редуктор електромобіля не можна порівнювати навіть з механічною коробкою передач машини з ДВЗ. Але і в цьому простенькому блоці може текти мастило, гудіти підшипники та шестерні. Трапляється це, до речі, нерідко через стару оливу в редукторі і надто агресивний стиль їзди.
Проводка. Як і у звичайній машині, в електромобіля можуть окислюватися роз’єми та перетиратися ізоляція. Плюс до того – проблеми з контактами високовольтних дротів (400 вольт, між іншим!) та їхніми вимикачами. Це здебільшого вікові проблеми, в яких провини власника немає.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…