У кожній сучасній машині є кілька радіаторів, які мають одночасно два способи охолодження. По-перше, шляхом природного обдуву зустрічним потоком повітря під час руху, по-друге, примусово – вентилятором з електричним приводом.
На відміну від застарілих конструкцій з пасовим приводом вентилятора, який потроху і постійно обдуває радіатор, сучасні електромотори дають потужний, але здебільшого короткочасний потік повітря. Нагрілася та чи інша робоча рідина, увімкнувся вентилятор, охолодив радіатор – і знову відпочиває. Але тут є нюанси, повідомляє Авто24.
У багатьох моделей (або у багатьох комплектаціях моделей) частина наявних радіаторів влітку у міському режимі потребує постійного примусового обдування. Для цього є або повільна швидкість єдиного великого вентилятора, або додатковий невеликий вентилятор. І той, і інший працюють майже нечутно для водія. Наприклад, часто цей слабкий режим обдування автоматично активується при вмиканні кондиціонера.
Але основний радіатор автомобіля, системи охолодження двигуна, за певних умов може вимагати інтенсивного охолодження. І тоді примусове обдування радіатора вмикається на повну потужність. Активується на максимум або єдиний великий вентилятор, або обидва з пари, в залежності від того, яка конструкція автомобіля. Скажімо, таке трапляється, коли двигун почав різко набирати температуру через навантаження на підйомі або у тягнучці на міських вулицях.
Найчастіше недосвідчений водій лякається потужного гудіння вентилятора під час повільного руху тихою вулицею або, скажімо, під час маневрування у дворі, особливо якщо відкрито вікно салону.
Незвичний об’ємний звук здається тривожним. Між тим, увімкнений вентилятор радіатора під капотом – це нормально, якщо:
• На дворі спекотний день;
• Увімкнений кондиціонер (клімат-контроль);
• Автомобіль перед тим подолав міський маршрут або ще рухається у пробці;
• Машина піднімається вгору або щойно зробила це;
• Машина у спеку довго стоїть з працюючим двигуном та увімкненим кондиціонером.
Проте не можна виключати випадків поламки. Буває, що вентилятор радіатора вмикається “на повну” без видимої причини:
• Відразу після запуску двигуна;
• У прохолодний день на ледь прогрітому двигуні;
• Взимку під час руху по трасі.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…