Статті

Водіям розповіли, як правильно користуватися кондиціонером в автомобілі

Комфортна температура в салоні – це не лише приємний бонус до високого класу авто, але й безпека. Адже висока температура швидко втомлює водія і не дає йому зосередитись на керуванні машиною. Між тим, щоб кліматична установка швидко активувалася, працювала ефективно і не завдавала екіпажу шкоди, треба дотримуватись кількох правил, йдеться в матеріалі Авто24.

Власне, холодне повітря “потече” з дефлекторів і після простого натискування кнопки на торпедо. Але нюансів у поводженні з цією системою достатньо багато.

Мають бути зачинені всі вікна та кватирки салону.

Система має бути повністю заправлена хладагентом (фреоном) і в цілому справною. Це актуально для вживаних машин, де часто система начебто і працює, але з невеликою ефективністю. Це шкідливо для її довговічності.

Різниця між температурою за бортом та в салоні не повинна перевищувати 5 градусів. Принаймні, в ті хвилини, коли люди сідають у машину з вулиці. Порушення цього правила призводить до простудних захворювань

Фільтр салону не має бути забитим.

Наприкінці поїздки треба просушити теплообмінник кондиціонера, вимкнувши його, але залишивши працюючим вентилятор кліматичної установки. Це засіб проти утворення на випарнику плісняви, яка смердить і заражає пасажирів.

Деякі водії не вмикають кондиціонер у коротких поїздках – мовляв, “кондишен” все одно не встигає охолодити розпечений салон на короткому маршруті. Здебільшого це помилкова думка.

Провітрити салон. Після парковки на сонці треба провітрити салон, відкривши всі двері на кілька хвилин. І лише потім рушати в дорогу, увімкнувши кондиціонер.

Забирати повітря в кондиціонер звідти, де воно холодніше. Тобто або з вулиці, або з салону; для цього є кнопка “Рециркуляція”.

Пускайте холодне повітря перш за все на ноги. На ногах найбільше рецепторів, через які тіло сприймає температурний режим.

Затуляйте вікна від сонця. Бокові вікна (крім передніх) у спекотний день можна затуляти від сонця екранами, наприклад, на присосках, або штатними шторками авто.

Recent Posts

ТОП-5 дизельних позашляховиків, що пройдуть мільйон кілометрів без ремонту

Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…

21.12.2025

ТОП-3 найнадійніші кросовери Mazda: моделі, що не підведуть

Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…

21.12.2025

ТОП-5 електромобілів, які надто дорого утримувати

Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…

21.12.2025

Toyota оновила свою найдоступнішу модель: фото

Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…

21.12.2025

Катастрофи не буде: можливі наслідки для паливного ринку після ударів по Одещині

Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…

21.12.2025

BMW тестує новий електричний M3: подробиці

Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…

21.12.2025