Паливна криза, яка спалахнула в Україні навесні через російську агресію, принесла автовласникам навіть дві серйозні користі, вважають експерти.
Так, директор “Консалтингової групи А-95″ Сергій Куюн заявив, що ще до російського вторгнення українські трейдери говорили про те, що настав час відмовитися від А-92, який є залишком радянської системи нафтопродуктів і в Європі не виробляється вже років п’ятнадцять. Після кризи з паливом це питання вирішилося саме собою і тепер цієї марки у продажу майже немає.
Іншим плюсом Сергій Куюн назвав відчутне зменшення на ринку кількості контрафактного бензину – так званої “бодяги”. Він пов’язує це зі знищенням російськими ракетами частини міні-НПЗ, які виробляли такий продукт.
“Тобто тепер їх ніде виробляти, та й до того ж, щоб забезпечити потрібне октанове число, на таких виробництвах широко використовували спеціальні присадки, які завозилися з Росії. Зараз, зрозуміло, такі поставки зупинилися”, — пояснив експерт.
Іншою причиною, через яку постачальники знизили інтерес до “бодяги”, експерт називає введені на ринку пального податкові пільги.
“Головною метою трейдерів, які займалися подібним виробництвом, було уникнення податків. А оскільки зараз переважна частина з них скасована, то подібні угоди практично втратили сенс”, — переконаний експерт.
У багатьох країнах Європи, зокрема в Польщі, активно впроваджують новий дорожній знак, що попереджає водіїв…
Багато автомобілістів побоюються, що після підвищення цін на пальне заправні станції можуть занижувати фактичну кількість…
Часто ми чуємо про "стиль життя" у контексті одягу, подорожей чи хобі. Але чи може…
В Україні керування автомобілем без водійського посвідчення вважається порушенням, яке тягне за собою серйозні штрафи.…
При виборі автомобіля важливо не тільки звертати увагу на дизайн, комфорт та комплектацію, але й…
Попит на вживані автомобілі зі США в Україні залишається стабільно високим. У лютому 2025 року…