Паливна криза, яка спалахнула в Україні навесні через російську агресію, принесла автовласникам навіть дві серйозні користі, вважають експерти.
Так, директор “Консалтингової групи А-95″ Сергій Куюн заявив, що ще до російського вторгнення українські трейдери говорили про те, що настав час відмовитися від А-92, який є залишком радянської системи нафтопродуктів і в Європі не виробляється вже років п’ятнадцять. Після кризи з паливом це питання вирішилося саме собою і тепер цієї марки у продажу майже немає.
Іншим плюсом Сергій Куюн назвав відчутне зменшення на ринку кількості контрафактного бензину – так званої “бодяги”. Він пов’язує це зі знищенням російськими ракетами частини міні-НПЗ, які виробляли такий продукт.
“Тобто тепер їх ніде виробляти, та й до того ж, щоб забезпечити потрібне октанове число, на таких виробництвах широко використовували спеціальні присадки, які завозилися з Росії. Зараз, зрозуміло, такі поставки зупинилися”, — пояснив експерт.
Іншою причиною, через яку постачальники знизили інтерес до “бодяги”, експерт називає введені на ринку пального податкові пільги.
“Головною метою трейдерів, які займалися подібним виробництвом, було уникнення податків. А оскільки зараз переважна частина з них скасована, то подібні угоди практично втратили сенс”, — переконаний експерт.
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…