Паливна криза, яка спалахнула в Україні навесні через російську агресію, принесла автовласникам навіть дві серйозні користі, вважають експерти.
Так, директор “Консалтингової групи А-95″ Сергій Куюн заявив, що ще до російського вторгнення українські трейдери говорили про те, що настав час відмовитися від А-92, який є залишком радянської системи нафтопродуктів і в Європі не виробляється вже років п’ятнадцять. Після кризи з паливом це питання вирішилося саме собою і тепер цієї марки у продажу майже немає.
Іншим плюсом Сергій Куюн назвав відчутне зменшення на ринку кількості контрафактного бензину – так званої “бодяги”. Він пов’язує це зі знищенням російськими ракетами частини міні-НПЗ, які виробляли такий продукт.
“Тобто тепер їх ніде виробляти, та й до того ж, щоб забезпечити потрібне октанове число, на таких виробництвах широко використовували спеціальні присадки, які завозилися з Росії. Зараз, зрозуміло, такі поставки зупинилися”, — пояснив експерт.
Іншою причиною, через яку постачальники знизили інтерес до “бодяги”, експерт називає введені на ринку пального податкові пільги.
“Головною метою трейдерів, які займалися подібним виробництвом, було уникнення податків. А оскільки зараз переважна частина з них скасована, то подібні угоди практично втратили сенс”, — переконаний експерт.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…