Паливна криза, яка спалахнула в Україні навесні через російську агресію, принесла автовласникам навіть дві серйозні користі, вважають експерти.
Так, директор “Консалтингової групи А-95″ Сергій Куюн заявив, що ще до російського вторгнення українські трейдери говорили про те, що настав час відмовитися від А-92, який є залишком радянської системи нафтопродуктів і в Європі не виробляється вже років п’ятнадцять. Після кризи з паливом це питання вирішилося саме собою і тепер цієї марки у продажу майже немає.
Іншим плюсом Сергій Куюн назвав відчутне зменшення на ринку кількості контрафактного бензину – так званої “бодяги”. Він пов’язує це зі знищенням російськими ракетами частини міні-НПЗ, які виробляли такий продукт.
“Тобто тепер їх ніде виробляти, та й до того ж, щоб забезпечити потрібне октанове число, на таких виробництвах широко використовували спеціальні присадки, які завозилися з Росії. Зараз, зрозуміло, такі поставки зупинилися”, — пояснив експерт.
Іншою причиною, через яку постачальники знизили інтерес до “бодяги”, експерт називає введені на ринку пального податкові пільги.
“Головною метою трейдерів, які займалися подібним виробництвом, було уникнення податків. А оскільки зараз переважна частина з них скасована, то подібні угоди практично втратили сенс”, — переконаний експерт.
Американський автовиробник Tesla презентував рестайлінгові версії своїх преміальних електромобілів Model S і Model X. Як…
Всі знають, що автомобільні шини є звичайним витратним матеріалом, який час від часу вимагає заміни.…
Останнім часом у низці ЗМІ з'явилася інформація про те, що з 1 липня в Україні…
В Україні з кожним роком зростає кількість випадків притягнення водіїв до відповідальності за нетверезе водіння.…
Серед автомобілістів не вщухають дискусії щодо того, чи можна пити за кермом безалкогольне пиво. Хтось…
Нерідко водії помічали, що патрульні поліцейські після зупинки автомобіля паралельно з розмовою намагаються оглянути салон…