Коли бензиновий двигун зупиняється у дорозі, причини треба шукати по двох напрямках: системі запалювання чи паливній системі. Причому найбільш ймовірна провина саме запалювання: електрика з електронікою зазвичай є найслабкішою ланкою. Але і бензонасос зі своєю периферією може принести сюрприз, особливо, якщо машина вже не молода, повідомляють в Авто24.
Отже, ви перевірили запалювання і переконалися, що іскра на свічках є. Значить, причину відмови двигуна треба шукати у пальному. Якщо мотор не заводиться і не працює взагалі ніяк, значить найвірогідніша причина – страйк бензонасосу або проблеми з паливопроводом від баку до двигуна.
Відремонтувати електробензонасос інжекторної машини не так просто. Іноді хоча б тому, що його пластиковий корпус не завжди є розбірним. Але розглянемо можливі причини відмови по черзі.
Перегорів запобіжник. Почути, чи включається моторчик бензонасоса, можна у перші секунди після увімкнення запалення – ще до увімкнення стартера. Якщо легкого гудіння немає, значить, перш за все треба перевірити, чи не перегорів запобіжник. Визначайте, який саме вам потрібен, за схемою на кришці блоку запобіжників.
Проблеми з проводкою або реле. Проводка може перетертися або засмучувати власника поганим контактом у роз’ємах. На старих машинах може відмовити реле, які власне вмикає помпа. Знайти його можна в блоці запобіжників, але навряд чи у вас буде з собою запасне. Іноді буває доцільніше не розбиратися у польових умовах з проблемами проводки, а провести напряму проводи, наприклад, від розетки підкурювача. Згодиться будь-який ізольований шнур, наприклад, від першого-ліпшого побутового електроприладу на 220 В. Головне тут – розібратися, на які саме клемі на кришці помпи подавати “плюс” і “мінус”. Підкажемо, що крім живлення помпи тут зазвичай є ще два проводи – покажчика рівня палива та лампочки резерву. “Мінус” легко впізнати по тому, що він десь поряд підключається до “маси” кузову.
Забився сітчастий фільтр у “стакані” помпи. Його доведеться прочищувати. Майте на увазі, бруд часто непомітний для неозброєного ока. Найскладніше тут – дістатися до помпи, яка зазвичай закріплена вгорі паливного бака.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…