Термін служби новенької шини це питання удачі і здебільшого все залежить від водія. Що робити, щоб літнього набору вистачило не менше, ніж на два-три роки? Ось кілька кроків, які допоможуть зберегти свої шини.
Не сідайте за кермо, якщо тиск у шинах більше або менше норми
Якщо тиск у шині занадто високий або занадто низький, вона швидше зношуватиметься по центру або з боків відповідно. Хорошою ідеєю буде заповнити їх азотом. Відомо, що цей газ має невеликі коливання об’єму залежно від температури. Крім того, оскільки його молекули більші за молекули кисню, вони навряд чи можуть вийти крізь гуму шини.
Перевірте розвал-сходження коліс
Майте на увазі, що нові автомобілі часто мають регулювання задньої осі, тому не дивіться лише на передню вісь. Якщо колеса встановлені правильно, то контактна поверхня буде рівною, а отже, навантаження на шини буде менше. Перевірте сходження та розвал для обох осей. Крім того, якщо шини правильно вирівняні, ваш автомобіль матиме вищу паливну ефективність. Не в останню чергу покращиться керованість автомобіля. Якщо у вас на кожному розі скриплять шини, значить, пора перевірити.
Пам’ятайте, що складові шин погано справляються з нафтопродуктами
Звісно, шини створені, щоб витримувати бруд, але не будь-який. Люди часто вихваляються тим, як вони тримають свої машини в гаражах. Але підлога в гаражі повинна бути чистою! Майте на увазі, що складові шин погано справляються з нафтопродуктами. Якщо вони стоять на маслі, бензині чи інших хімікатах, вони почнуть втрачати свої властивості. Тож тримайте шини свого автомобіля подалі від цього, і, якщо вони все-таки стикаються з ними (можливо, із заправної станції), помийте їх.
Регулярно перевіряйте шини
Навіть якщо в них є азот, навіть якщо розвал-сходження зроблено, вони все одно можуть бути пробиті цвяхом на дорозі та повільно втрачати тиск. Їдьте повільно в тихій місцевості, по сухому тротуару, і прислухайтеся до будь-яких незвичайних шумів, що доносяться від шин. Якщо на одній із них є гуля через вибоїну і ви вирішили її замінити, поміняйте і її пару з тієї ж осі. Ніколи не міняйте одне колесо збоку, якщо у вас немає іншого вибору.
Перестановка шин – це обов’язково, а не міф
За винятком, звичайно, коли у вас різні розміри передніх і задніх коліс. У такому випадку ви нічого не зможете з цим зробити. Ідеально було б переставляти колеса кожні 8000 км.
Перевіряйте підвіску
Зношений амортизатор або пружина призведе до того, що колесо буде стрибати, що призведе до різного зносу. Крім того, перевірте тяги та втулки. Зношена втулка або шарнір вплине на центрування коліс, що пошкодить вашу шину.
І останнє, але не менш важливе – стиль водіння
Якщо ви їдете занадто агресивно, то шина постраждає. Виїзд зі стоянки в клубі диму або гальмування в останній момент не принесе користі вашим шинам.
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…