Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн розповів, що раніше в мережах АЗС не було мотивації рекламуватися, адже важливо було – чи має АЗС паливо взагалі. Сьогодні ж пальне є.
“Ринок дуже звузився. В середньому на 30-35% зменшилося споживання порівняно з довоєнним періодом. Дуже серйозна очікується конкуренція. Боротьба за кожний літр обіцяє бути дуже жорсткою”, – каже Куюн.
За його словами, найбільша динаміка зі здешевлення наразі на дизпаливо: перевищення над споживанням становило 20-25%. Загалом є потенціал до зменшення цін на 3-4 гривні.
“Цей обсяг тисне на ринок. Це все обсяги, які були порівняно дорогі. Зараз починають надходити більш дешеві види. Відповідно всі хочуть якомога швидше розпродати свої запаси, бо ризикують їх реалізувати потім зі збитком”, – розповів Сергій Куюн.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…