Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн розповів, що раніше в мережах АЗС не було мотивації рекламуватися, адже важливо було – чи має АЗС паливо взагалі. Сьогодні ж пальне є.
“Ринок дуже звузився. В середньому на 30-35% зменшилося споживання порівняно з довоєнним періодом. Дуже серйозна очікується конкуренція. Боротьба за кожний літр обіцяє бути дуже жорсткою”, – каже Куюн.
За його словами, найбільша динаміка зі здешевлення наразі на дизпаливо: перевищення над споживанням становило 20-25%. Загалом є потенціал до зменшення цін на 3-4 гривні.
“Цей обсяг тисне на ринок. Це все обсяги, які були порівняно дорогі. Зараз починають надходити більш дешеві види. Відповідно всі хочуть якомога швидше розпродати свої запаси, бо ризикують їх реалізувати потім зі збитком”, – розповів Сергій Куюн.
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…