Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн розповів, що раніше в мережах АЗС не було мотивації рекламуватися, адже важливо було – чи має АЗС паливо взагалі. Сьогодні ж пальне є.
“Ринок дуже звузився. В середньому на 30-35% зменшилося споживання порівняно з довоєнним періодом. Дуже серйозна очікується конкуренція. Боротьба за кожний літр обіцяє бути дуже жорсткою”, – каже Куюн.
За його словами, найбільша динаміка зі здешевлення наразі на дизпаливо: перевищення над споживанням становило 20-25%. Загалом є потенціал до зменшення цін на 3-4 гривні.
“Цей обсяг тисне на ринок. Це все обсяги, які були порівняно дорогі. Зараз починають надходити більш дешеві види. Відповідно всі хочуть якомога швидше розпродати свої запаси, бо ризикують їх реалізувати потім зі збитком”, – розповів Сергій Куюн.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…