В Україні у зв’язку з військовими діями скоротився обсяг споживання пального у всіх секторах економіки.
“Менше стало споживати пальне й населення. Усього ж у 2022 році споживання палива в Україні, за різними оцінками, знизиться в середньому на 30%”, – зазначив керуючий партнер компанії AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павло Присяжнюк.
При цьому він підкреслив: отримана Україною після початку війни підтримка з боку Польщі Румунії “не вирішила загальної проблеми дефіциту пального”. Це пов’язано з низкою причин:
– обмежена пропускна спроможність залізничного транспорту по західному напрямку – адже в України та ЄС різні стандарти ширини колій;
– “занадто мала” кількість наявних в України бензовозів.
“Ситуація ускладнюється ще й відсутністю інфраструктури для зберігання пального. Тих же нафтобаз та перевалки”, – розповів Присяжнюк.
Понад те, зазначив він, із настанням сезону збирання врожаю ситуація ускладниться ще більше. Адже в країнах ЄС споживання пального в цей період також зросте, внаслідок чого вони використовуватимуть рухомий залізничний склад компаній Євросоюзу для власних потреб.
“Та й санкції дадуться взнаки. Відмова від споживання російської нафти і перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримки та обмеження обсягів виробництва на нафтопереробних заводах Євросоюзу”, – констатував експерт.
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…
Більшість українських водіїв звертаються за домкратом лише в крайньому випадку. Інколи виявляється, що про користуванням…
Часто буває так, що водії-початківці вважають, що в якості першого авто їм краще підходить повнопривідний…
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…