В Україні у зв’язку з військовими діями скоротився обсяг споживання пального у всіх секторах економіки.
“Менше стало споживати пальне й населення. Усього ж у 2022 році споживання палива в Україні, за різними оцінками, знизиться в середньому на 30%”, – зазначив керуючий партнер компанії AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павло Присяжнюк.
При цьому він підкреслив: отримана Україною після початку війни підтримка з боку Польщі Румунії “не вирішила загальної проблеми дефіциту пального”. Це пов’язано з низкою причин:
– обмежена пропускна спроможність залізничного транспорту по західному напрямку – адже в України та ЄС різні стандарти ширини колій;
– “занадто мала” кількість наявних в України бензовозів.
“Ситуація ускладнюється ще й відсутністю інфраструктури для зберігання пального. Тих же нафтобаз та перевалки”, – розповів Присяжнюк.
Понад те, зазначив він, із настанням сезону збирання врожаю ситуація ускладниться ще більше. Адже в країнах ЄС споживання пального в цей період також зросте, внаслідок чого вони використовуватимуть рухомий залізничний склад компаній Євросоюзу для власних потреб.
“Та й санкції дадуться взнаки. Відмова від споживання російської нафти і перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримки та обмеження обсягів виробництва на нафтопереробних заводах Євросоюзу”, – констатував експерт.
Мало хто з водіїв в Україні буде радий, якщо його зупинить поліція. Навіть якщо спілкування…
Зростання цін на автомобільне пальне змушує українських водіїв шукати нові способи економії. Одним із них…
Уряд України розглядає пропозицію щодо обов'язкового взяття на облік усіх транспортних засобів, що належать бізнесам,…
Українські водії можуть бути оштрафовані за безліч різних порушень, включно з тими, які на перший…
Заміна моторної оливи є критично важливою процедурою для підтримки здоров'я двигуна. Автовиробники рекомендують міняти оливу…
Використання механічної коробки передач (МКПП) вимагає певних навичок і уважного ставлення до її особливостей. Однак,…