Аби кондиціонер в автомобілі раптово не підвів водія у дорозі, варто потурбуватися про його справність заздалегідь – щоб зрозуміти, шо йому не загрожує поломка найближчим часом, знадобиться звичайний термометр.
Перевіряти ефективність роботи системи кондиціювання слід розпочати із салону. Для цього потрібно запустити двигун та налаштувати кондиціонер на максимальне охолодження, при цьому обороти обдування повинні бути виставлені на передостаннє положення, щоб вентилятор працював не на межі.
Далі потрібно направити обдув лише через дефлектори на панелі приладів, перекривши подачу повітря на лобове скло і в ноги – досить швидко із дефлекторів має почати надходити холодне повітря.
Щоб виміряти температуру охолодженого повітря, потрібно взяти термометр, краще всього для цих цілей краще підійде електронний. Коли температура зовні сягає +20-25 °C, у салоні кондиціонер повинен охолоджувати повітря приблизно на 9 позначок. Якщо температура вища, то це ознака того, що кондиціонер поступово здає позиції.
Окрім цього, не зайвим буде перевірити роботу кондиціонера під капотом. Там є дві трубки – тонка і товста. Акуратно, щоб не пошкодити руку, необхідно охопити товсту трубку та оцінити температуру на дотик – якщо вона не крижана, то із кондиціонером є певні проблеми.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…