Шведське видання Vi Bilagare після проведених досліджень зробило висновок, що так звані «фізичні кнопки», які використовувалися раніше в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Фахівці протестували 11 сучасних автомобілів, у салоні яких багато сенсорних клавіш, та порівняли результати з тестом Volvo V70 2005 року випуску.
Дослідники просили водіїв виконати на швидкість низку простих операцій: увімкнути підігрів крісел, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, включити обігрівач стекол, налаштувати певну радіостанцію, скинути маршрутний комп’ютер, знизити яскравість панелі приладів.
Як з’ясувалося, що для виконання таких процедур водію 17-річної Volvo знадобилося всього 10 секунд (на швидкості 110 км/год машина проїхала б за цей час 306 метрів). Тим часом в сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами на виконання цих же операцій знадобилося набагато більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на операції понад 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – понад 20 секунд, Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірші справи у MG Marvel R – майже 45 секунд.
Ринок люксових кросоверів перенасичений продукцією іменитих брендів, через що багато гідних моделей залишаються в тіні.…
Професійний автоінструктор в інтерв'ю виданню Motorbiscuit розкрив маловідомий секрет із дзеркалами автомобіля, який істотно спрощує…
Серед українських автомобілістів поширені найрізноманітніші звички, які здатні непомітно шкодити транспортному засобу, прирікаючи власника на…
Більшість українських автомобілістів купують машини на вторинному ринку, проте вибір відповідної моделі тут може перетворитися…
У Британії провели масштабне дослідження серед сімейних автомобілістів, за підсумками якого визначили найкращу машину для…
Японський автовиробник Honda офіційно анонсував випуск нового компактного електрокара Super EV. Як пише Autocentre, новинка…