Шведське видання Vi Bilagare після проведених досліджень зробило висновок, що так звані «фізичні кнопки», які використовувалися раніше в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Фахівці протестували 11 сучасних автомобілів, у салоні яких багато сенсорних клавіш, та порівняли результати з тестом Volvo V70 2005 року випуску.
Дослідники просили водіїв виконати на швидкість низку простих операцій: увімкнути підігрів крісел, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, включити обігрівач стекол, налаштувати певну радіостанцію, скинути маршрутний комп’ютер, знизити яскравість панелі приладів.
Як з’ясувалося, що для виконання таких процедур водію 17-річної Volvo знадобилося всього 10 секунд (на швидкості 110 км/год машина проїхала б за цей час 306 метрів). Тим часом в сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами на виконання цих же операцій знадобилося набагато більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на операції понад 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – понад 20 секунд, Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірші справи у MG Marvel R – майже 45 секунд.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…