Шведське видання Vi Bilagare після проведених досліджень зробило висновок, що так звані «фізичні кнопки», які використовувалися раніше в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Фахівці протестували 11 сучасних автомобілів, у салоні яких багато сенсорних клавіш, та порівняли результати з тестом Volvo V70 2005 року випуску.
Дослідники просили водіїв виконати на швидкість низку простих операцій: увімкнути підігрів крісел, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, включити обігрівач стекол, налаштувати певну радіостанцію, скинути маршрутний комп’ютер, знизити яскравість панелі приладів.
Як з’ясувалося, що для виконання таких процедур водію 17-річної Volvo знадобилося всього 10 секунд (на швидкості 110 км/год машина проїхала б за цей час 306 метрів). Тим часом в сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами на виконання цих же операцій знадобилося набагато більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на операції понад 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – понад 20 секунд, Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірші справи у MG Marvel R – майже 45 секунд.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…