Шведське видання Vi Bilagare після проведених досліджень зробило висновок, що так звані «фізичні кнопки», які використовувалися раніше в автомобільній промисловості, більш функціональні, ніж сучасні сенсорні клавіші.
Фахівці протестували 11 сучасних автомобілів, у салоні яких багато сенсорних клавіш, та порівняли результати з тестом Volvo V70 2005 року випуску.
Дослідники просили водіїв виконати на швидкість низку простих операцій: увімкнути підігрів крісел, підвищити температуру повітря в салоні на 2 градуси, включити обігрівач стекол, налаштувати певну радіостанцію, скинути маршрутний комп’ютер, знизити яскравість панелі приладів.
Як з’ясувалося, що для виконання таких процедур водію 17-річної Volvo знадобилося всього 10 секунд (на швидкості 110 км/год машина проїхала б за цей час 306 метрів). Тим часом в сучасних машинах із сенсорними екранами та клавішами на виконання цих же операцій знадобилося набагато більше часу.
Наприклад, водій BMW iX витратив на операції понад 30 секунд, Mercedes-Benz GLB – понад 20 секунд, Tesla Model 3 – 20,5 секунди. Найгірші справи у MG Marvel R – майже 45 секунд.
Якщо вам конче потрібно зменшити витрати на заправку власного автомобіля, не потрібно одразу шукати якесь…
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…