За словами власників, транспортні засоби з Піднебесної нерідко мають непродуману ергономіку, мінімальну кількість налаштувань рульового колеса і крісел, але це не головний недолік. Китайські машини відрізняються непродуманим інтерфейсом медіакомплексу та віртуальних приладових панелей, через які зчитувати та знаходити потрібну інформацію у русі незручно.
Також варто наголосити на незручності посадки в машину. Це пов’язано з комплекцією азіатів і європейців. Тому в КНР встановлюють невеликі крісла з невідповідним для багатьох європейських водіїв регулюваннями.
Також у китайських екземплярів жорстка підвіска. Якщо на прямій дорозі автомобіль поводиться впевнено, то на нерівній — відчувається кожна купина. Крім того, у таких машин проблемою є турбовані ДВЗ та роботизовані коробки передач. Так, навіть якщо двигун машини досить потужний, КПП не дозволяє йому розкрити свої можливості.
Але найгірше у транспортних засобів із КНР — це їхня низька ліквідність на вторинному ринку. Вживані машини часто продаються дуже довго і їх непросто продати навіть за порівняно невелику вартість.
При цьому зараз такі транспортні засоби стали суттєво якіснішими і не поступаються за рівнем оснащеності популярним моделям з інших країн, а також славляться багатством комплектацій. Але при покупці такої машини потрібно бути готовим зустрітися із зазначеними вище недоліками.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…