Британська компанія Confused.com проаналізувала дані пошуковика Google за останні 12 місяців і з’ясувала, які автомобілі люди найчастіше шукали в інтернеті.
Як виявилося, автомобілем, який найчастіше шукають у світі є Audi R8. Інформацію, фото чи відео про цю модель у Google шукали 22,53 млн разів.
Далі у списку розмістився Lamborghini Urus з 20,06 млн пошукових запитів (що вкотре доводить, наскільки розумним було рішення Lamborghini розпочати випуск цього кросовера).
Третє місце у BMW i8 – 18,43 млн запитів.
Також до Топ-5 входять Toyota Supra з 17,26 млн, Ford Mustang з 16,65 млн запитів.
Nissan GT-R набрав за останні 12 місяців 15,54 млн запитів, Porsche 911 – 15,48 млн, Lamborghini Aventador – 11,55 млн, Bugatti Chiron – 10,98 млн, а замикає десятку Lamborghini Huracan – 8,4 млн пошукових запитів у Google.
Що стосується марок, то тут лідером є Lamborghini – понад 58,1 млн разів користувачі Google шукали інформацію про цього італійського автовиробника.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…