Британська компанія Confused.com проаналізувала дані пошуковика Google за останні 12 місяців і з’ясувала, які автомобілі люди найчастіше шукали в інтернеті.
Як виявилося, автомобілем, який найчастіше шукають у світі є Audi R8. Інформацію, фото чи відео про цю модель у Google шукали 22,53 млн разів.
Далі у списку розмістився Lamborghini Urus з 20,06 млн пошукових запитів (що вкотре доводить, наскільки розумним було рішення Lamborghini розпочати випуск цього кросовера).
Третє місце у BMW i8 – 18,43 млн запитів.
Також до Топ-5 входять Toyota Supra з 17,26 млн, Ford Mustang з 16,65 млн запитів.
Nissan GT-R набрав за останні 12 місяців 15,54 млн запитів, Porsche 911 – 15,48 млн, Lamborghini Aventador – 11,55 млн, Bugatti Chiron – 10,98 млн, а замикає десятку Lamborghini Huracan – 8,4 млн пошукових запитів у Google.
Що стосується марок, то тут лідером є Lamborghini – понад 58,1 млн разів користувачі Google шукали інформацію про цього італійського автовиробника.
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…