Британська компанія Confused.com проаналізувала дані пошуковика Google за останні 12 місяців і з’ясувала, які автомобілі люди найчастіше шукали в інтернеті.
Як виявилося, автомобілем, який найчастіше шукають у світі є Audi R8. Інформацію, фото чи відео про цю модель у Google шукали 22,53 млн разів.
Далі у списку розмістився Lamborghini Urus з 20,06 млн пошукових запитів (що вкотре доводить, наскільки розумним було рішення Lamborghini розпочати випуск цього кросовера).
Третє місце у BMW i8 – 18,43 млн запитів.
Також до Топ-5 входять Toyota Supra з 17,26 млн, Ford Mustang з 16,65 млн запитів.
Nissan GT-R набрав за останні 12 місяців 15,54 млн запитів, Porsche 911 – 15,48 млн, Lamborghini Aventador – 11,55 млн, Bugatti Chiron – 10,98 млн, а замикає десятку Lamborghini Huracan – 8,4 млн пошукових запитів у Google.
Що стосується марок, то тут лідером є Lamborghini – понад 58,1 млн разів користувачі Google шукали інформацію про цього італійського автовиробника.
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…