У нинішній ситуації в Україні розмитнити євробляху за пільговими тарифами вже неможливо. Враховуючи цей факт, багато українських водіїв почали звинувачувати державу в тому, що вона перешкоджає тому, щоб українці користувалися якісними та дешевими авто, але чи так це насправді.
У більшості популярних для пригону автомобілів країн ЄС мати старий автомобіль — це справжня розкіш, а якщо йдеться про авто пригнане з-за кордону, то з такою машиною на власника чекає не лише багато витрат, а й багато клопоту.
Сьогодні йтиметься про те, як поставити автомобіль на облік у Німеччині, Польщі, Латвії, Литві та Чехії. Почнемо нашу розповідь з Німеччини.
Для постановки авто на облік у Німеччині потрібно:
– провести діагностику двигуна на токсичність вихлопних газів (Abgasuntersuchung);
– пройти обов’язковий техогляд (Hauptunters suchung);
– сплатити всі податки (їх сума в рази перевищує розмір податків в Україні);
– скористатися електронною чергою, щоб зареєструвати авто.
Далі ми поговоримо про Польщу, де все закономірно. Знайти хорошу машину тут важче ніж у Німеччині, а ось процедура постановки на облік навпаки трохи легша:
– пройти техогляд автомобілем;
– сплатити всі податки;
– оформити із продавцем договір “купівлі-продажу”;
– приїхати до сервісного центру для завершення оформлення.
Щоб зареєструвати автомобіль у Литві, покупцю потрібно:
– пройти обов’язковий технічний контроль;
заплатити всі податки та збори;
– оформити ДКП (договір купівлі-продажу);
– приїхати до сервісного центрую
Майже аналогічна процедура реєстрації автомобіля буде і в Латвії, де потрібно:
– пройти обов’язковий технічний контроль;
– сплатити всі податки та збори;
– стати в електронну чергу для завершення процедури реєстрації;
– особисто відвідати сервісний центр.
Останньою країною, яку ми розглянемо у цій статті, стане Чехія. Щоб зареєструвати авто тут, необхідно:
– заповнити заяву про внесення автомобіля до Реєстру транспортних засобів;
– отримати техпаспорт від продавця автомобіля;
– оформити рахунок-фактуру та договір купівлі-продажу для завершення угоди;
– оформити обов’язкову страховку відповідальності власника (без неї переоформлення неможливе);
– сплатити адміністративне мито.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…