Статті

Механіка чи електроніка: що краще захищає авто від крадіжки

Професійні автокрадії можуть відчинити та вкрасти машину з будь-якою охоронною системою. Питання у тому, чи виправданим буде ризик для них, повідомляють в Авто24.

Електронні охоронні системи

Це кілька електронних схем, які після постановки в режим охорони відслідковують несанкціоновані відкриття дверей, спроби запуску двигуна, переміщення автомобіля. При спробі зловмисника заподіяти машині щось недобре сигналізація здіймає тривогу в той чи інший спосіб та блокує роботу двигуна, причому у кілька способів.

Вмикається і вимикається режим охорони простим натискуванням кнопки. Власник при цьому може перебувати на відстані від машини, навіть в іншій країні. А повідомлення про зазіхання на його рухому власність він отримує або на брелок, або на смартфон. Найдорожчі системи можуть навіть зателефонувати диспетчеру, щоб той викликав на місце наряд поліції.

Механічні протиугінні засоби

“Механіка” блокує переміщення тих чи інших органів керування автомобілем – і через це крадій не може привести машину у рух та поїхати на ній.

В першу чергу це блокувальник важеля (селектора) коробки передач, який намертво фіксується у положенні задньої передачі або “паркування”. Його часто називають “мультилок” (від Mul-T-lock – бренду однієї з найвідоміших систем секреток). Другий за популярністю, певно, блокатор керма. Це теж може бути замок на рульову колонку або так звана “кочерга”, яка не дає повернути “баранку”, впираючись у торпедо або лобове скло. Нарешті, є пристрої, які в той чи інший спосіб перешкоджають натискування педалей – в першу чергу зчеплення, але можливі варіанти.

До загальних недоліків механічних засобів відноситься певна складність їхнього використання для водія. Адже для цього потрібно виконати кілька послідовних дій: встановити пристрій, замкнути його на ключ, витягнути ключ. Розблокування зазвичай відбувається за тією ж схемою, але у зворотному порядку. Причому для маніпуляцій з блокувальниками селектора трансмісії та педалей водієві доводиться ще й виконувати певні акробатичні дії. Винятки бувають, але лише “в один бік” – наприклад, лише на активацію пристрою.

Так само як і електронну охоронну систему, злочинець може зламати механічний пристрій – причому в буквальному розумінні. Але для цього потрібен силовий слюсарний інструмент – громіздкий і помітний стороннім спостерігачам. До того ж робота з таким обладнанням приваблює увагу більше, аніж маніпуляції з кнопками код-грабера при втручанні в роботу електронної “сигналки”.

Recent Posts

Hyundai готується презентувати свій найбільший електромобіль: фото

Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…

24.12.2025

Skoda Karoq показали у новому образі – натяк на спортивну версію RS

Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…

24.12.2025

Зимовий бензин: що це таке і чим він відрізняється від звичайного

Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…

24.12.2025

Ніколи так не робіть: що суворо заборонено водієві авто при зупинці поліцією

Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…

24.12.2025

Водіїв штрафують на 55 000 гривень за рукавички за кермом

Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…

24.12.2025

ТОП-5 надійних компактних автомобілів Honda, які служать роками

Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…

24.12.2025