Статті

Чи вдалося повністю відновити імпорт нових автомобілів до України

В Україні спостерігається дефіцит деяких нових моделей автомобілів. І не лише через так звану всесвітню чип-кризу. Війна принесла багато логістичних проблем. Чи вдалося їх повністю подолати, розповіли провідні оператори.

У пресслужбі представництва Stellantis в Україні повідомили, що під час перебудови всієї логістики всередині країни автобізнес не став виключенням. Наразі, компанія не має змоги доставляти автомобілі морським шляхом, як це було раніше. Тому зараз усі автомобілі їдуть до України виключно на автовозах. На швидкість доставки можуть впливати різні причини, які не залежать від Stellantis. Наприклад, довжелезні черги на кордонах. Але, зазначають у пресслужбі, компанія розуміє важливість для покупця отримати новий якісний автомобіль, тому розглядає нові шляхи логістики.

У пресслужбі компанії “Рено Україна” також вказали на неможливість повноцінно використовувати водні логістичні шляхи, які широко використовувалися до повномасштабного російського вторгнення. Наразі, постачання відновлене для всіх моделей Renault, які зараз пропонуються клієнтам. Проте, маршрут суходолом збільшив час доставки та вартість логістики.

Про відновлення постачання усіх моделей до України повідомили і в пресслужбі компанії “Ніссан Мотор Україна”.

Відновлені продажі і модельного ряду Mitsubishi. У пресслужбі компанії “ММС Україна” вважають, що позашляховиків, які вже є на складах у польському місті Гданськ, вистачить для задоволення попиту вітчизняних автомобілістів.

Пресслужба компанії “Єврокар” повідомила, що постачання тих чи інших моделей Skoda не залежить від логістики. Їх наявність в Україні більше пов’язана із обсягами чеського виробництва. Проте, через подорожчання пального, вартість доставки автомобілів ŠKODA з початку війни зросла приблизно у 1,5 раза.

Значне зростання вартості доставки автомобілів до України підтверджують і в пресслужбі компанії “АВТ Баварія Україна”. Серед причин називають нестабільний стан в країні. Через нього, іноземні перевізники відмовляються здійснювати перевезення до України.

У пресслужбі компанії “Субару Україна” констатують, що з початком війни змінилися основні логістичні маршрути. З огляду повного блокування портів України, основним маршрутом завозу автомобілів до нас став шлях через кордон з Європейськими країнами. Зараз вже можна говорити про налагодження цього шляху. Проте ціна логістичних послуг зросла. Як за рахунок зміни самого шляху, так і зовнішніх причин. Наприклад, таких як подорожчання та нестача пального. Це може суттєво вплинути на терміни постачання та, звичайно, витрати, які впливають на кінцеву ціну автомобіля для покупця. У компанії сподіваються на повернення наших портів до роботи у найближчий час.

Recent Posts

Найкращі кросовери з пробігом: ТОП-7 моделей для перепродажу

Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…

22.11.2024

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024

Як очистити каталізатор автомобіля: два перевірені методи

Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…

22.11.2024

Помилки під час заміни свічок запалювання, які вбивають двигун автомобіля

Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…

22.11.2024

Гідравлічний vs механічний домкрат: який обрати для автомобіля

Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…

22.11.2024