Статті

Чому в автомобілі можуть відмовити гальма: як не втрапити в халепу

Часто водії, які вирішують перевірити технічні характеристики свого автомобіля, можуть зіткнутися з тим, що в один з якихось моментів у автомобіля відмовили гальма, і найчастіше це буває в найважливіший момент.

Тому експерти підготували для вас поради, як уникнути такої ситуації.

Автомобільні гальма – це замкнута гідравлічна система, і якщо її герметичність втрачається, тоді чекайте на біду. Поршень супорту просто банально не зможе притиснути колодку до диска і автомобіль не зупиниться. Також бувають випадки, коли гальмівний матеріал колодок нагрівається і вони припиняють працювати. Колодка притискається до диска, але не гальмує.

Щоб уникнути таких проблем, треба просто дотримуватися головних правил:

Купуючи вживаний автомобіль, обов’язково перевірте стан гальмівної системи. Якщо авто більше ніж 10 років, найімовірніше, гальмівні шланги вже зношені, краще їх замінити, адже саме вони і є головною причиною розгерметизації системи. Також, коли будете міняти шланги, водночас замініть і гальмівну рідину, що теж дуже важливо. Та, звісно, треба перевірити стан колодок та дисків, на гальмах краще не економити, бо розігнатися легко, а загальмувати вже проблема.

Про якість компонентів. Наприклад, гальмівної колодки – звісно, ціна не завжди відповідає якості, але брати найдешевші запчастини, особливо такі важливі, не варто. В найкращому разі колодка просто буде сипатись, забруднюючи диски, та пищати, а в найгіршому може під час нагрівання відразу “пливти” та не гальмувати. Обирайте перевірених виробників, а якщо ви плануєте ганяти на своєму авто, краще зверніть увагу на керамічні компоненти, вони значно менше нагріваються та краще гальмують.

Гальмівні диски також дуже важливий елемент. За ними треба дуже уважно спостерігати. Коли диск стирається та виходить з розмірів, тоді за сильного навантаження та прогрівання автомобіль знову залишиться без гальм. На будь-якому СТО вам допоможуть поміряти товщину диска та сказати, чи потрібно його міняти. В деяких випадках, коли товщина ще дозволяє, диск можна проточити, щоб прибрати з нього всі нерівності та повернути плавність гальмування.

Тож для того, щоб не мати проблем і не ризикувати своїм життям, хоча б раз на 10 тисяч кілометрів пробігу під час проведення ТО оглядайте гальма і за потреби одразу ремонтуйте.

Recent Posts

Оновлений Kia Sportage 2025 представили: старт продажу вже 1 квітня

Компанія Kia розсекретила зовнішність і технічні характеристики оновленого кросовера Sportage 2025, орієнтованого на китайський ринок.…

31.03.2025

Топ-5 компактних кросоверів із найбільшими багажниками: максимум простору у мінімальному форматі

Компактні кросовери завоювали величезну популярність в усьому світі завдяки своїй універсальності, підвищеному кліренсу, сучасному дизайну…

30.03.2025

Skoda готується до прем’єри «зарядженої» версії електрокросовера Elroq: перші фото

Уже 3 квітня компанія Skoda планує представити спортивну модифікацію свого нового електричного кросовера Elroq. Офіційна…

30.03.2025

З 1 квітня для водіїв чоловіків діють нові правила при виїзді за кордон

З 1 квітня 2025 року в Україні діють оновлені правила виїзду чоловіків за кордон. Основна…

29.03.2025

Заміна водійського посвідчення в Україні: кому з водіїв доведеться повторно складати іспити

В Україні водіям, які вперше отримали посвідчення водія, видається тимчасовий документ терміном на 2 роки.…

29.03.2025

Які кнопки в автомобілі краще не натискати під час дощу: поради для безпеки

Дощова погода — справжнє випробування навіть для досвідченого водія. Знижується видимість, дорожнє покриття стає слизьким,…

28.03.2025