Статті

Чому в автомобілі можуть відмовити гальма: як не втрапити в халепу

Часто водії, які вирішують перевірити технічні характеристики свого автомобіля, можуть зіткнутися з тим, що в один з якихось моментів у автомобіля відмовили гальма, і найчастіше це буває в найважливіший момент.

Тому експерти підготували для вас поради, як уникнути такої ситуації.

Автомобільні гальма – це замкнута гідравлічна система, і якщо її герметичність втрачається, тоді чекайте на біду. Поршень супорту просто банально не зможе притиснути колодку до диска і автомобіль не зупиниться. Також бувають випадки, коли гальмівний матеріал колодок нагрівається і вони припиняють працювати. Колодка притискається до диска, але не гальмує.

Щоб уникнути таких проблем, треба просто дотримуватися головних правил:

Купуючи вживаний автомобіль, обов’язково перевірте стан гальмівної системи. Якщо авто більше ніж 10 років, найімовірніше, гальмівні шланги вже зношені, краще їх замінити, адже саме вони і є головною причиною розгерметизації системи. Також, коли будете міняти шланги, водночас замініть і гальмівну рідину, що теж дуже важливо. Та, звісно, треба перевірити стан колодок та дисків, на гальмах краще не економити, бо розігнатися легко, а загальмувати вже проблема.

Про якість компонентів. Наприклад, гальмівної колодки – звісно, ціна не завжди відповідає якості, але брати найдешевші запчастини, особливо такі важливі, не варто. В найкращому разі колодка просто буде сипатись, забруднюючи диски, та пищати, а в найгіршому може під час нагрівання відразу “пливти” та не гальмувати. Обирайте перевірених виробників, а якщо ви плануєте ганяти на своєму авто, краще зверніть увагу на керамічні компоненти, вони значно менше нагріваються та краще гальмують.

Гальмівні диски також дуже важливий елемент. За ними треба дуже уважно спостерігати. Коли диск стирається та виходить з розмірів, тоді за сильного навантаження та прогрівання автомобіль знову залишиться без гальм. На будь-якому СТО вам допоможуть поміряти товщину диска та сказати, чи потрібно його міняти. В деяких випадках, коли товщина ще дозволяє, диск можна проточити, щоб прибрати з нього всі нерівності та повернути плавність гальмування.

Тож для того, щоб не мати проблем і не ризикувати своїм життям, хоча б раз на 10 тисяч кілометрів пробігу під час проведення ТО оглядайте гальма і за потреби одразу ремонтуйте.

Recent Posts

ТОП-7 фраз, що насторожують водіїв в оголошеннях про продаж автомобіля

Оголошення про продаж автомобіля можуть бути вельми змістовними, даючи потенційному покупцеві об'ємну інформацію не тільки…

17.06.2024

Назвали 10 недорогих автомобілів з ідеальним рейтингом безпеки

Дороги завжди залишаються місцем підвищеної небезпеки, і на функціях безпеки економити не варто. Тим паче,…

16.06.2024

Експерт назвав ТОП-3 надійних автомобіля з пробігом, які варто купити у 2024 році

У сучасному світі вибір вживаного автомобіля стає все більш актуальним для багатьох автолюбителів. Особлива увага…

16.06.2024

Назвали ТОП-9 доступних автомобілів для далеких поїздок

Вибір відповідного автомобіля для подорожей на далекі відстані може стати складним завданням, особливо коли йдеться…

16.06.2024

Чи варто переводити машину на газ: аргументи “за” і “проти”

Ідея встановлення газобалонного обладнання (ГБО) на легковий автомобіль давно стала популярною серед українських автомобілістів. Зараз,…

16.06.2024

Чому зростає рівень антифризу в автомобілі та що з цим робити

Кожен сучасний автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння оснащений системою охолодження, ключовим компонентом якої є антифриз.…

16.06.2024