Статті

Чому в автомобілі можуть відмовити гальма: як не втрапити в халепу

Часто водії, які вирішують перевірити технічні характеристики свого автомобіля, можуть зіткнутися з тим, що в один з якихось моментів у автомобіля відмовили гальма, і найчастіше це буває в найважливіший момент.

Тому експерти підготували для вас поради, як уникнути такої ситуації.

Автомобільні гальма – це замкнута гідравлічна система, і якщо її герметичність втрачається, тоді чекайте на біду. Поршень супорту просто банально не зможе притиснути колодку до диска і автомобіль не зупиниться. Також бувають випадки, коли гальмівний матеріал колодок нагрівається і вони припиняють працювати. Колодка притискається до диска, але не гальмує.

Щоб уникнути таких проблем, треба просто дотримуватися головних правил:

Купуючи вживаний автомобіль, обов’язково перевірте стан гальмівної системи. Якщо авто більше ніж 10 років, найімовірніше, гальмівні шланги вже зношені, краще їх замінити, адже саме вони і є головною причиною розгерметизації системи. Також, коли будете міняти шланги, водночас замініть і гальмівну рідину, що теж дуже важливо. Та, звісно, треба перевірити стан колодок та дисків, на гальмах краще не економити, бо розігнатися легко, а загальмувати вже проблема.

Про якість компонентів. Наприклад, гальмівної колодки – звісно, ціна не завжди відповідає якості, але брати найдешевші запчастини, особливо такі важливі, не варто. В найкращому разі колодка просто буде сипатись, забруднюючи диски, та пищати, а в найгіршому може під час нагрівання відразу “пливти” та не гальмувати. Обирайте перевірених виробників, а якщо ви плануєте ганяти на своєму авто, краще зверніть увагу на керамічні компоненти, вони значно менше нагріваються та краще гальмують.

Гальмівні диски також дуже важливий елемент. За ними треба дуже уважно спостерігати. Коли диск стирається та виходить з розмірів, тоді за сильного навантаження та прогрівання автомобіль знову залишиться без гальм. На будь-якому СТО вам допоможуть поміряти товщину диска та сказати, чи потрібно його міняти. В деяких випадках, коли товщина ще дозволяє, диск можна проточити, щоб прибрати з нього всі нерівності та повернути плавність гальмування.

Тож для того, щоб не мати проблем і не ризикувати своїм життям, хоча б раз на 10 тисяч кілометрів пробігу під час проведення ТО оглядайте гальма і за потреби одразу ремонтуйте.

Recent Posts

Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування

Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…

23.11.2024

Найнадійніші японські гібриди: ТОП-10 моделей 2024 року

В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…

22.11.2024

Як довго можна зберігати бензин у каністрі: водіям важливо знати

Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…

22.11.2024

Найкращі кросовери з пробігом: ТОП-7 моделей для перепродажу

Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…

22.11.2024

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024