Штатні магнітоли бувають різні: є дешеві – за ціною стандартних пристроїв формату 1DIN, є дорогі – дорожчі за деякі автомобілі. Те, що сьогодні прийнято вважати штатною магнітолою, насправді слід називати головним пристроєм мультимедійної системи. Але добре, хай буде штатна магнітола, йдеться в матеріалі Авто24.
Це простенькі “голови” початкового рівня, від різних моделей у базовій комплектації. Майже всі вони абсолютно справні, деякі навіть абсолютно нові з захисною плівкою на склі екрана, додається код для розблокування та запевнення, що пристрій не крадений і не з німецького автозвалища. Ціна здається смішною: в середньому 1000 грн. за вживану і 1200 – 1500 грн. за нову.
Багаті версії авто з заводу мають мультимедійні “голови” з великим екраном. Власники часто докуповують такі, а “рідна” магнітола базового рівня продається на OLX.
Інсталювати “чужий” головний пристрій у торпедо автомобіля цілком реально. Причому це можна зробити і власними силами. Але маємо відразу попередити про весь перелік завдань, який чекає на самодіяльного інсталятора.
Придбати на розборці роз’єми (“мами”) від штатного джгута машини, від якої запозичено “голову”;
Знайти в інтернеті розпіновку роз’ємів;
Під’єднати дроти з джгутів автомобіля до роз’єму. Не всі потрібні дроти вам вдасться знайти або не всі з них будуть правильно сприйняті “головою”. Наприклад, сигнал від спідометра для автоматичного регулювання гучності магнітола може “не зрозуміти”. Але всі дроти, що стосуються живлення, підсвітлювання та динаміків ви з’єднаєте без проблем;
Продумати конкретне місце розташування магнітоли на торпедо. Врахуйте вільний простір по ширині, висоті та глибині, а також спосіб кріплення. Зважте, що “рідне” гніздо під магнітолу в торпедо, навіть якщо воно підходить по розмірах, може виявитися нижче чи вище, ніж потребує лицьова панель пристрою.
Знайти спосіб закріпити корпус головного пристрою у гнізді торпедо. Можливо, доведеться щось пиляти або свердлити.
Підігнати вікно у торпедо під контур магнітоли. Доведеться підрізати пластик і/або виготовити нескладну рамку, яка затулить щілини на стику лицьової панелі магнітоли і торпедо.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…