Статті

Водіям назвали помилки, через які «масложор» двигуна виникає раніше

Витрата моторного мастила багато в чому залежить від конструктивних особливостей двигуна внутрішнього згоряння. Деякі силові агрегати зовсім не споживають мастильний матеріал протягом кількох сотень тисяч кілометрів пробігу. Інші двигуни витрачають оливу вже із заводу, причому показники можуть досягати 500 мл/1000 км. Подібне явище нерідко пов’язане з тонкими олійними кільцями або іншими неоднозначними технічними рішеннями.

Багато автомобілістів помічають збільшення витрати моторного масла під час експлуатації. Це дозволяє говорити про наявність проблем під час роботи двигуна. До “масложора” призводить не тільки зношення компонентів двигуна, а й помилки автовласників, які допускаються при обслуговуванні та використанні транспортного засобу.

Підвищення витрати моторної оливи може бути пов’язане з неправильним підбором продукції, призначеної для обслуговування автомобіля. Зменшення доходів стало причиною, що зараз багато українських водіїв вимушено переходять на мастильні матеріали від менш іменитих компаній. У такій ситуації, все рівно, важливо купувати продукцію, яка відповідає параметрам в’язкості та допускам виробника автомобіля. Якщо не приділяти уваги цьому фактору, можна зіткнутися із проблемою підвищення витрати моторного масла.

Відомо чимало випадків, коли “масложор” виникав після видалення каталітичного нейтралізатора (каталізатора). За останні роки ця процедура стала дуже затребуваною, оскільки дозволяє позбутися зношеної дорогої деталі. Однак видалення каталізатора має свої недоліки. На деяких двигунах після нього виникає витрата моторної оливи, яка здатна досягати 1 літра на 1000 км пробігу. Перед процедурою варто ґрунтовно подумати та ознайомитися з досвідом інших власників автомобілів з таким самим двигуном.

Ключова причина виникнення “масложора” – втрата рухливості масляних кілець. Вони закоксовуються відкладеннями, тому перестають виконувати свою функцію. Мінімізувати це явище дозволяє використання якісного моторного мастила та його своєчасна заміна.

Зараз багато виробників встановили діапазон між ТО, що дорівнює 15 000 км пробігу або 1 рік. Практика показує, що при експлуатації у великому українському місті ці значення занадто великі. Через перепади температур, запиленості та низьку середню швидкість руху мастильний матеріал досягає критичного стану. В результаті моторне масло не виконує мийно-нейтралізуючих функцій.

Експерти рекомендують проходити технічне обслуговування автомобіля, виходячи з мотогодин. Формули для їх підрахунку нескладні та доступні в інтернеті. Синтетичне моторне масло середньої цінової категорії працює приблизно 300 мотогодин, на що слід орієнтуватися для досягнення максимального ресурсу двигуна автомобіля.

Recent Posts

Hyundai готується презентувати свій найбільший електромобіль: фото

Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…

24.12.2025

Skoda Karoq показали у новому образі – натяк на спортивну версію RS

Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…

24.12.2025

Зимовий бензин: що це таке і чим він відрізняється від звичайного

Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…

24.12.2025

Ніколи так не робіть: що суворо заборонено водієві авто при зупинці поліцією

Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…

24.12.2025

Водіїв штрафують на 55 000 гривень за рукавички за кермом

Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…

24.12.2025

ТОП-5 надійних компактних автомобілів Honda, які служать роками

Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…

24.12.2025