Яким би добрим не був автомобіль, рано чи пізно настає момент його продажу. І тут автовласника починає непокоїти питання втрати вартості машини, адже вона неминуча. Тим не менш, є кросовери, які у пошані в наших громадян, а тому втрачають у ціні менше за інших. Про такі SUV і розповідаємо в даному матеріалі.
Toyota RAV4
Лідер нашого рейтингу – Toyota RAV4, і це не стало сюрпризом. “Японець” популярний уже багато років. Тому, йдучи на вторинний ринок, майже не втрачає ціни. За підрахунками Autolist, трирічний “Равік” зберігає 88% своєї первісної вартості. Тобто із 12-відсотковою втратою можна легко змиритися. А в нинішніх умовах дефіциту комплектуючих у світі, багато продавців взагалі залишаються в солідному плюсі. Адже прайси на “вторинці” помітно зросли.
Mazda CX-5
За RAV4 йде ще один затребуваний японець – Mazda CX-5: машина втрачає за роки експлуатації всього 14% своєї вартості. Причина популярності – у сукупності якостей. Кросовер відрізняється гострою керованістю, просторим салоном, та й мотори Skyactiv не примхливі, а лише вимогливі до якості палива.
Kia Sportage
Замикає трійку – Kia Sportage, що зберігає 84% від початкової ціни. Вже не перше покоління «корейця» має славу “невбиваючих”, бо інженери не стали ризикувати, а застосували лише перевірені технічні рішення. Та й проблеми з задирами в силовому агрегаті виявилися не такими фатальними, як про це так часто писала преса.
Mitsubishi Outlander
На четвертому місці знову “японець” і це – Mitsubishi Outlander. На перший погляд подібне виглядає дивно, оскільки багато власників скаржаться на те, що післягарантійне обслуговування кросовера навіть у неофіційних сервісах дорого. Плюс – недешеві запчастини. Проте модель популярна і затребувана, тому цінники скидати ніхто не поспішає. У результаті дисконт сягає 18%.
Volkswagen Tiguan
П’яте місце посідає Volkswagen Tiguan. Звичайно ж, це один із найбажаніших для українців автомобілів. Багато хто вже й не згадує про наддувні мотори та «роботи», яких боялися як вогню. Німці поступово впоралися з технічними неполадками, і нинішнє покоління “Тігуана” не назвати проблемним. За три роки експлуатації модель втрачає 25% вартості, що є чимало, але й не критично. Отже, навіть коли війна скінчиться, “Фольц” можна буде “скинути” без катастрофічних втрат.
Електричні автомобілі набирають популярності по всьому світу, і Україна не є винятком. Водночас у автолюбителів…
Пташиний послід на автомобілі - проблема, яка може торкнутися кожного автовласника. Причому важливий тут не…
Автомобілі сьогодні є дорогою інвестицією, до якої не варто ставитися легковажно. Досвідчені автолюбителі педантично вивчають…
Перехід на літні шини часто супроводжується підвищеним шумом, що спричиняє водіям автомобілів та їхнім пасажирам…
Нові правила призвели до того, що деякі українські водії позбавляються своїх автомобілів. Транспортний засіб заберуть…
Під час вибору вживаного автомобіля такий параметр, як надійність, виходить на перший план, оскільки будь-який…