Статті

Назвали 11 ознак того, що турбіна вашого авто благає про порятунок

Нещодавно наявність турбонаддуву було долею заряджених, спортивних моделей. Але посилення норм токсичності вихлопу призвело до того, що все більше бензинових двигунів отримують турбонаддув. А дизельних моторів без турбіни сьогодні вже зовсім не знайти. І сьогодні багатьом знадобляться знання як визначити що з турбіною не все гаразд. Тому в Автоцентр підготували 11 основних симптомів несправності турбін та розшифроку їх причин та значення.

• На прогрітому моторі при інтенсивному розгоні з вихлопної йде синій дим, але при рівних обертах дим зникає. Причина: Згоряння масла, що потрапляє в циліндри двигуна через його витік у турбокомпресорі.

• Чорний колір вихлопних газів. Причина: Згоряння збагаченої суміші через виток повітря в нагнітальних магістралях та/або інтеркулері. Несправність системи керування турбіною або її пошкодження.

• Білий колір вихлопних газів. Причина: Засмічення зливного маслопроводу турбокомпресора.

• Збільшена витрата оливи, сліди її підтікання на турбіні, на стиках патрубків повітряного тракту. Причина: Засмічення каналу подачі повітря, зливного маслопроводу та/або закоксовування корпусу осі турбіни.

• Погіршення динаміки розгону машини. Причина: Недостатнє надходження повітря в двигун через несправну систему управління турбіни або її пошкодження.

• Шум (сильний свист) при працюючому моторі. Причина: Витік повітря між виходом компресора та двигуном.

• Наявність скреготу під час роботи турбокомпресора. Причина: Тріщини та/або деформації корпусу турбіни, торкання лопатей краю тріщин. Поломка сигналізує про швидкий вихід турбокомпресора з ладу.

• Підвищена шумність працюючого турбокомпресора. Причина: Засмічення подаючого маслопроводу, збільшені осьовий та радіальний зазори ротора та/або його затирання об корпус турбіни.

• Підвищена витрата палива, збільшена токсичність вихлопу. Причина: Засмічення повітряного фільтра та/або каналу подачі повітря до турбокомпресору.

• Витікання масла на корпусі турбіни з боку компресора. Причина: Закоксовування корпусу осі турбіни, порушення роботи системи мастила, пошкодження турбокомпресору.

• Ефект турбоями, задимленість моторного відсіку та/або салону авто (у момент запуску двигуна під капот викидається хмарка чорного диму). Причина: Тріщини в зоні сідла байпасного клапана турбіни, що призводять до витоку газів.

Recent Posts

Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування

Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…

23.11.2024

Найнадійніші японські гібриди: ТОП-10 моделей 2024 року

В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…

22.11.2024

Як довго можна зберігати бензин у каністрі: водіям важливо знати

Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…

22.11.2024

Найкращі кросовери з пробігом: ТОП-7 моделей для перепродажу

Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…

22.11.2024

Десять прихованих автомобільних технологій: чого ви не знали про можливості вашого авто

Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…

22.11.2024

Найнадійніші середньорозмірні кросовери: ТОП-10 моделей просто зараз

Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…

22.11.2024