Статті

Назвали 11 ознак того, що турбіна вашого авто благає про порятунок

Нещодавно наявність турбонаддуву було долею заряджених, спортивних моделей. Але посилення норм токсичності вихлопу призвело до того, що все більше бензинових двигунів отримують турбонаддув. А дизельних моторів без турбіни сьогодні вже зовсім не знайти. І сьогодні багатьом знадобляться знання як визначити що з турбіною не все гаразд. Тому в Автоцентр підготували 11 основних симптомів несправності турбін та розшифроку їх причин та значення.

• На прогрітому моторі при інтенсивному розгоні з вихлопної йде синій дим, але при рівних обертах дим зникає. Причина: Згоряння масла, що потрапляє в циліндри двигуна через його витік у турбокомпресорі.

• Чорний колір вихлопних газів. Причина: Згоряння збагаченої суміші через виток повітря в нагнітальних магістралях та/або інтеркулері. Несправність системи керування турбіною або її пошкодження.

• Білий колір вихлопних газів. Причина: Засмічення зливного маслопроводу турбокомпресора.

• Збільшена витрата оливи, сліди її підтікання на турбіні, на стиках патрубків повітряного тракту. Причина: Засмічення каналу подачі повітря, зливного маслопроводу та/або закоксовування корпусу осі турбіни.

• Погіршення динаміки розгону машини. Причина: Недостатнє надходження повітря в двигун через несправну систему управління турбіни або її пошкодження.

• Шум (сильний свист) при працюючому моторі. Причина: Витік повітря між виходом компресора та двигуном.

• Наявність скреготу під час роботи турбокомпресора. Причина: Тріщини та/або деформації корпусу турбіни, торкання лопатей краю тріщин. Поломка сигналізує про швидкий вихід турбокомпресора з ладу.

• Підвищена шумність працюючого турбокомпресора. Причина: Засмічення подаючого маслопроводу, збільшені осьовий та радіальний зазори ротора та/або його затирання об корпус турбіни.

• Підвищена витрата палива, збільшена токсичність вихлопу. Причина: Засмічення повітряного фільтра та/або каналу подачі повітря до турбокомпресору.

• Витікання масла на корпусі турбіни з боку компресора. Причина: Закоксовування корпусу осі турбіни, порушення роботи системи мастила, пошкодження турбокомпресору.

• Ефект турбоями, задимленість моторного відсіку та/або салону авто (у момент запуску двигуна під капот викидається хмарка чорного диму). Причина: Тріщини в зоні сідла байпасного клапана турбіни, що призводять до витоку газів.

Recent Posts

Audi представила свій свій найпотужніший кросовер: фото

Німецький автовиробник Audi представив свій новий кросовер RS Q8 Performance. Новинка стала найпотужнішою моделлю в…

26.06.2024

Досвідчений механік назвав 3 найгірші автомобілі: і задарма брати не треба

Під час вибору як нового, так і вживаного автомобіля такий параметр як надійність виходить на…

26.06.2024

В Україні почався бум на вибракування автомобілів: з’явилася інструкція, як це зробити

Останніми місяцями в Україні почався справжній бум на зняття автомобілів з обліку МВС. Наприклад, якщо…

26.06.2024

Водіям назвали 5 бюджетних способів продовжити життя двигуну з турбіною

Турбовані двигуни останнім часом стали дедалі частіше з'являтися в автомобілях через свою потужність і продуктивність.…

26.06.2024

Найпопулярніші автомобілі у світі: назвали ТОП-10 моделей

Стало відомо, які моделі автомобілів є найпопулярнішими у світі наразі. Як повідомляє асоціація "Укравтопром", незважаючи…

26.06.2024

Хто не встиг – штраф до 60 тисяч: кому з автовласників до 20 червня потрібно було оновити дані в ТЦК

До 20 червня деякі автовласники мали оновити дані в Територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки…

26.06.2024