Нещодавно наявність турбонаддуву було долею заряджених, спортивних моделей. Але посилення норм токсичності вихлопу призвело до того, що все більше бензинових двигунів отримують турбонаддув. А дизельних моторів без турбіни сьогодні вже зовсім не знайти. І сьогодні багатьом знадобляться знання як визначити що з турбіною не все гаразд. Тому в Автоцентр підготували 11 основних симптомів несправності турбін та розшифроку їх причин та значення.
• На прогрітому моторі при інтенсивному розгоні з вихлопної йде синій дим, але при рівних обертах дим зникає. Причина: Згоряння масла, що потрапляє в циліндри двигуна через його витік у турбокомпресорі.
• Чорний колір вихлопних газів. Причина: Згоряння збагаченої суміші через виток повітря в нагнітальних магістралях та/або інтеркулері. Несправність системи керування турбіною або її пошкодження.
• Білий колір вихлопних газів. Причина: Засмічення зливного маслопроводу турбокомпресора.
• Збільшена витрата оливи, сліди її підтікання на турбіні, на стиках патрубків повітряного тракту. Причина: Засмічення каналу подачі повітря, зливного маслопроводу та/або закоксовування корпусу осі турбіни.
• Погіршення динаміки розгону машини. Причина: Недостатнє надходження повітря в двигун через несправну систему управління турбіни або її пошкодження.
• Шум (сильний свист) при працюючому моторі. Причина: Витік повітря між виходом компресора та двигуном.
• Наявність скреготу під час роботи турбокомпресора. Причина: Тріщини та/або деформації корпусу турбіни, торкання лопатей краю тріщин. Поломка сигналізує про швидкий вихід турбокомпресора з ладу.
• Підвищена шумність працюючого турбокомпресора. Причина: Засмічення подаючого маслопроводу, збільшені осьовий та радіальний зазори ротора та/або його затирання об корпус турбіни.
• Підвищена витрата палива, збільшена токсичність вихлопу. Причина: Засмічення повітряного фільтра та/або каналу подачі повітря до турбокомпресору.
• Витікання масла на корпусі турбіни з боку компресора. Причина: Закоксовування корпусу осі турбіни, порушення роботи системи мастила, пошкодження турбокомпресору.
• Ефект турбоями, задимленість моторного відсіку та/або салону авто (у момент запуску двигуна під капот викидається хмарка чорного диму). Причина: Тріщини в зоні сідла байпасного клапана турбіни, що призводять до витоку газів.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…