Статті

Назвали 11 ознак того, що турбіна вашого авто благає про порятунок

Нещодавно наявність турбонаддуву було долею заряджених, спортивних моделей. Але посилення норм токсичності вихлопу призвело до того, що все більше бензинових двигунів отримують турбонаддув. А дизельних моторів без турбіни сьогодні вже зовсім не знайти. І сьогодні багатьом знадобляться знання як визначити що з турбіною не все гаразд. Тому в Автоцентр підготували 11 основних симптомів несправності турбін та розшифроку їх причин та значення.

• На прогрітому моторі при інтенсивному розгоні з вихлопної йде синій дим, але при рівних обертах дим зникає. Причина: Згоряння масла, що потрапляє в циліндри двигуна через його витік у турбокомпресорі.

• Чорний колір вихлопних газів. Причина: Згоряння збагаченої суміші через виток повітря в нагнітальних магістралях та/або інтеркулері. Несправність системи керування турбіною або її пошкодження.

• Білий колір вихлопних газів. Причина: Засмічення зливного маслопроводу турбокомпресора.

• Збільшена витрата оливи, сліди її підтікання на турбіні, на стиках патрубків повітряного тракту. Причина: Засмічення каналу подачі повітря, зливного маслопроводу та/або закоксовування корпусу осі турбіни.

• Погіршення динаміки розгону машини. Причина: Недостатнє надходження повітря в двигун через несправну систему управління турбіни або її пошкодження.

• Шум (сильний свист) при працюючому моторі. Причина: Витік повітря між виходом компресора та двигуном.

• Наявність скреготу під час роботи турбокомпресора. Причина: Тріщини та/або деформації корпусу турбіни, торкання лопатей краю тріщин. Поломка сигналізує про швидкий вихід турбокомпресора з ладу.

• Підвищена шумність працюючого турбокомпресора. Причина: Засмічення подаючого маслопроводу, збільшені осьовий та радіальний зазори ротора та/або його затирання об корпус турбіни.

• Підвищена витрата палива, збільшена токсичність вихлопу. Причина: Засмічення повітряного фільтра та/або каналу подачі повітря до турбокомпресору.

• Витікання масла на корпусі турбіни з боку компресора. Причина: Закоксовування корпусу осі турбіни, порушення роботи системи мастила, пошкодження турбокомпресору.

• Ефект турбоями, задимленість моторного відсіку та/або салону авто (у момент запуску двигуна під капот викидається хмарка чорного диму). Причина: Тріщини в зоні сідла байпасного клапана турбіни, що призводять до витоку газів.

Recent Posts

Видалення пташиного посліду з автомобіля: як це зробити, щоб не пошкодити фарбу

Пташиний послід на автомобілі - проблема, яка може торкнутися кожного автовласника. Причому важливий тут не…

17.06.2024

ТОП за свої гроші: названо найкращі автомобілі у своїй ціновій категорії

Автомобілі сьогодні є дорогою інвестицією, до якої не варто ставитися легковажно. Досвідчені автолюбителі педантично вивчають…

17.06.2024

Назвали 3 простих способи знизити шум від літніх шин автомобіля

Перехід на літні шини часто супроводжується підвищеним шумом, що спричиняє водіям автомобілів та їхнім пасажирам…

17.06.2024

В українських водіїв почали відбирати машини через нові правила: хто під загрозою

Нові правила призвели до того, що деякі українські водії позбавляються своїх автомобілів. Транспортний засіб заберуть…

17.06.2024

Назвали топ-10 “вічних” автомобілів, які можна купувати без роздумів

Під час вибору вживаного автомобіля такий параметр, як надійність, виходить на перший план, оскільки будь-який…

17.06.2024

Краще не ризикувати: 6 фраз, які водієві категорично не варто говорити на блокпосту

Блокпости на українських дорогах, на жаль, стали суворою реальністю в умовах триваючої агресії РФ. І…

17.06.2024