Порушення геометрії кузова , а також серйозні несправності кермової або гальмівної системи — все це заслуговує стати вагомим приводом до того, щоб продати машину, ніж намагатися лагодити її, зазначив експерт.
Звісно, поломки бувають різні, продовжив експерт. На його думку, краще не використовувати автомобіль, де однозначно порушено геометрію кузова. Це говорить про те, що транспортний засіб був у серйозній ДТП. Крім нерівномірного зносу гуми, це безпосередньо впливає на безпеку.
Ще один момент – гарантійний термін обслуговування машини. Не варто забувати, що всі вузли та агрегати у транспортному засобі мають певний ресурс. На думку експерта, якщо є фінансова можливість поміняти автомобіль і немає бажання «заморочуватись» щодо подальшого ремонту, то варто його замінити, чим витрачатися на ремонт.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…