Статті

Замість нових українці почали брати вживані авто до трьох років: нова тенденція авторинку

Автомобілі віком до трьох років активно конкурують із сегментом нових легковиків. Покупці часто надають перевагу вживаним авто через їх нижчу ціну і, а також можливість купити авто «сьогодні на сьогодні».

У жовтні українці придбали 2,8 тисячі вживаних легковиків віком до 3 років. Це — на 56% більше, ніж за аналогічний період минулого року і на 9,7% менше, ніж у вересні-2022.

Понад половину (64%, 1,8 тис. шт.) придбали на внутрішньому ринку, решту 36% (1 тис. шт.) привезли вживаними з-за кордону. З травня до вересня включно продажі таких авто зростали, а у жовтні зафіксований невеликий спад.

Отже, за останній рік сегмент «майже нових» авто зріс майже удвічі та майже наздогнав продажі нових авто (за підсумками жовтня українці придбали 3,2 тисячі нових легковиків). Це може бути пов’язано як з економічною ситуацією в країні, коли українці в умовах війни раціональніше використовують кошти та надають перевагу дешевшим вживаним авто з невеликим пробігом, так і з небажанням довго чекати на новий автомобіль від офіційних дилерів.

Експерти Інституту досліджень авторинку проаналізували статистику реєстрацій легковиків у жовтні та визначили топ вживаних моделей віком до трьох років у імпорті вживаних та внутрішніх перепродажах авто.

Найпопулярніші легковики віком до 3 років на внутрішньому ринку

Серед «майже нових» автомобілів у жовтні найбільше мали попит Volkswagen ID.4, котрий очолює рейтинги внутрішніх перепродажів та нових електромобілів. Таких моделей придбали 86 штук.

На другому місці — Toyota Land Cruiser Prado (79 шт.), а на третьому — Toyota RAV-4 (79 шт.). До першої п’ятірки також потрапили ще дві моделі цього бренду: Camry (67 шт.) та Land Cruiser (також 67 шт.).

Загалом, більшість із 10 найпопулярніших легковиків віком до 3 років — це преміум моделі.

Найпопулярніші імпортні легковики віком до 3 років

З-за кордону серед «майже нових» легковиків віком до 3 років найчастіше привозили також електричний Volkswagen ID.4 (124 шт.).

Друге місце в рейтингу зайняла Tesla Model Y (80 шт.), а третє — Honda M-NV (69 шт.).

Четверту сходинку посіла ще одна Tesla — Model 3 (54 шт.), а на п’ятій розмістився Nissan Leaf (21 шт.).

Також варто зауважити, що серед тисячі жовтневих легковиків віком до 3 років, імпортованих до України як вживаних, чверть (254 штуки) — машини 2022 року випуску. Серед них може бути значна частина так званого «сірого» імпорту, тобто машин, документально оформлених як вживаних, хоча фактично вони могли бути новими.

Recent Posts

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025