Автомобільний світ сповнений легенд та міфів щодо цілого ряду серйозних питань.
Дуже багато водіїв з багаторічним досвідом перебування за кермом досить впевнені в собі і рідко прислухаються до порад своїх колег. Подібна самовпевненість досить часто призводить до помилок щодо деяких особливостей експлуатації автомобілів.
Сьогодні ми поговоримо про найпопулярніші помилки серед водіїв, які пов’язані із зимовою гумою на автомобілі. Попри те, що сьогодні майже будь-яку інформацію можна знайти у відкритому доступі, у міфи про зимову гуму продовжують вірити багато водіїв, повідомляє Bigmir.
Міф №1: досвідчений водій зможе їздити взимку на будь-якій гумі
Безперечно, навик керування транспортним засобом – це один із найважливіших факторів з погляду безпеки на зимовій дорозі. Але, якщо взяти одну і ту ж небезпечну ситуацію на дорозі взимку і посадити за кермо “ветерана доріг” на літній гумі і новачка на зимовій гумі, то шанси водія-початківця на сприятливий фінал будуть у рази вищими.
Міф №2: в ЄС заборонені зимові шини
Цей міф пов’язаний із невмінням деяких водіїв розрізняти зимові шини та шиповану гуму. Так, у деяких країнах ЄС шипована гума дійсно заборонена, а ось із зимовою гумою все з точністю до навпаки. У більшості країн Європи водії, навпаки, зобов’язані “перевзувати” машину в зимову гуму, інакше отримають штраф.
Міф №3: повнопривідному авто зимова гума не потрібна
Тип приводу автомобіля майже ніяк не допоможе водієві в умовах серйозної зими з ожеледицею та сильними снігопадами, якщо на авто стоїть “літо”. Так, експерти з TyreReviews навіть провели відповідний тест і порівняли автомобіль з повним приводом на “літі” та авто з переднім приводом на “зимі” – результати говорять самі за себе:
Міф №4: зимовий комплект шин має бути ширшим, ніж літній.
Як не дивно, але логіка з розряду, що більша пляма контакту у широкої шини дозволить збільшити зачіп та керованість автомобіля, в умовах снігу та льоду не працює. Численні тести показують, що широкі шини (більше рекомендованих виробником розмірів) навпаки показують гіршу керованість на дорозі. Ідеальний вибір – шина стандартної ширини.
Міф №5: зимові колеса можна поставити лише на одну вісь
Така помилка популярна серед власників передньопривідних та задньопривідних авто. Найчастіше такою логікою керуються водії, у яких просто замало грошей, щоб встановити зимові шини на всі 4 колеса, а не лише на два ведучі. У разі встановлення зимових шин тільки на 2 колеса автомобіль регулярно заноситиме.
Міф №6: у сильний мороз від шипованої гуми на льоду немає жодного ефекту
Ця помилка здається просто смішною з погляду фізики. Так, навіть у найсильніші морози, які в Україні зустрічаються дуже нечасто, шиповані шини поводяться абсолютно так само, як і за невеликих холодів. Водночас зазначимо, що гума шипована є ефективною виключно на льоду.
Міф №7: зимові шини підходять і для літніх поїздок
З тим, що зимові шини потрібно обов’язково встановлювати, ми вже розібралися. Водночас якщо говорити про зворотний бік цієї ситуації, то влітку також обов’язково встановлювати шини по сезону. Річ у тім, що через склад самої гуми при температурі 5-7 градусів за Цельсієм зимова гума втрачає свої властивості.
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…
Прихід зими створює для українських автомобілістів складні умови експлуатації транспортного засобу. Найгірше, якщо машина просто…
З наближенням зими українські водії все частіше починають замислюватися над тим, як боротися з однією…
Найближчим часом в Україні можуть з'явитися нові підстави для позбавлення водійських прав. Відповідний законопроєкт уже…
У США іноді можна побачити припарковані автомобілі з пластиковими пакетами, одягненими на дзеркала заднього виду.…