Порушення геометрії кузова, а також серйозні несправності кермової або гальмівної системи – все це заслуговує стати вагомим приводом до того, щоб продати автомобіль, ніж намагатися лагодити його самостійно. Такою думкою поділився з порталом Avtosota автоексперт Андрій Оробець.
«Поломки, звичайно, різні бувають, але взагалі не рекомендував би використовувати автомобіль, де однозначно порушено геометрію кузова. Це говорить про те, що він побував у якійсь неприємній аварії. Адже що за цим буде? Крім зносу гуми буде обмежена і безпека цього автомобіля», – зазначив Оробець.
Також експерт нагадав, що всі деталі та вузли мають свій термін служби. Якщо за всіма видимими та невидимими ознаками він уже вийшов, то за наявності фінансової можливості краще просто змінити машину, ніж витрачатися на її ремонт, вважає співрозмовник.
Є купа всяких експертиз, де вам скажуть, що в автівці, наприклад, несправна рульова або гальмівна система, кузов згнив або дно вже відвалюється. Як її експлуатувати? Та й техогляд, якщо його введуть, вона точно не пройде. Це такі критичні поломки, які говорять про те, що цей автомобіль використовувати більше не можна.
Зрештою, навіть якщо не заганяти машину в сервіс, визначити її стан можна і зовні, упевнений експерт. При цьому для об’єктивної картини краще звернутися до фахівців: грамотні сервісмени допоможуть правильно оцінити вартість можливого ремонту та передбачити проблеми, з якими доведеться зіткнутися найближчим часом.
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…