Дослідники з Белфаста виявили, що зниження обмеження швидкості до 20 миль/год (32 км/год) не призводить до статистично значущих відмінностей у безпеці.
Дослідники проаналізували 76 доріг у центрі Белфаста до та після введення обмеження швидкості 20 миль/год, порівнюючи їх з іншими дорогами Північної Ірландії, де зберігалися обмеження швидкості 30 або 40 миль/год (48 та 64 км/год).
Висновки полягали в тому, що «немає статистично значущих відмінностей» у довгостроковій частоті аварій і жертв. Однак, згідно з дослідженням, дороги з обмеженням 20 миль на годину мали значно меншу пропускну здатність.
У дослідженні було зроблено висновок, що політики, які розглядають впровадження обмеження швидкості 20 миль/год, повинні враховувати точність, контекст і масштаб впровадження.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…