Дослідники з Белфаста виявили, що зниження обмеження швидкості до 20 миль/год (32 км/год) не призводить до статистично значущих відмінностей у безпеці.
Дослідники проаналізували 76 доріг у центрі Белфаста до та після введення обмеження швидкості 20 миль/год, порівнюючи їх з іншими дорогами Північної Ірландії, де зберігалися обмеження швидкості 30 або 40 миль/год (48 та 64 км/год).
Висновки полягали в тому, що «немає статистично значущих відмінностей» у довгостроковій частоті аварій і жертв. Однак, згідно з дослідженням, дороги з обмеженням 20 миль на годину мали значно меншу пропускну здатність.
У дослідженні було зроблено висновок, що політики, які розглядають впровадження обмеження швидкості 20 миль/год, повинні враховувати точність, контекст і масштаб впровадження.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…