Серед чималого числа версій і модифікацій “Запорожців”, виявляється, були передньопривідні варіанти. Причому ці машини були прораховані дуже грунтовно, вони проходили випробування і позитивні висновки експертів. Чому ж їх так і не поставили на конвеєр?
В середині 1960-х років у колах провідних вітчизняних автомобільних конструкторів розпочалися, як тепер кажуть, розбрід і хитання. У світі на той час з’явилися кілька масових революційних автомобілів з переднім приводом – таких як Austin Mini, Renault 4 – і кілька наших науковців просто захворіли на них.
Для розміщення силового агрегату значно переробили силову структуру кузову, зрозуміло, що підвіска стала іншою – традиційного для переднього приводу McPherson. У передній панелі замість штатного муляжу 966-го з’явилася функціональна радіаторна решітка.
Передньопривідні “Запорожці” пройшли комплекс випробувань у НАМІ. Результати тестів були використані у подальших роботах зі створення передньопривідної машини для виробництва на ЗАЗі. Тобто у кожній “Таврії”, “Дані” та “Славуті” була часточка НАМІ-0137.
Єдина причина, з якої частина конструкторів просувала модернізацію старих моделей під передній привід – намагання дати споживачеві більш сучасний двигун: економічний, довговічний та більш надійний. Це саме те, чого б не завадило “Запорожцям”, але переміг… здоровий глузд! Адже більш логічним було не ставити новий агрегат у стару машину, а створювати разом з ним повністю сучасну машину.
Чим врешті-решт все і закінчилося: запорізькі конструктори створили “Таврію” – цілком сучасний для свого часу передньопривідний автомобіль.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…