Зарядний пристрій для акумулятора варто мати кожному автомобілістові. І певно, лише відсутність гаража чи іншої власної “бази” поки що перешкоджає цьому. Для автовласників, хто “дійшов” до купівлі такого приладу, Авто24 розповів про особливості зарядок і порядок вибору.
Нажаль, у продажу чимало пристроїв, які будуть загрожувати безпеці вашого гаража. Через непродуману схемотехніку вони часто нагріваються, можуть створити коротке замкнення через облущення ізоляції з дротів або вихід з ладу радіодеталей.
Звісно, розбирати зарядку при купівлі не будеш, але є певні зовнішні ознаки, що мають викликати у вас підозри:
• Короткі дроти – як шнур живлення (менше 1 м), так і кабелі з крокодилами (менше 1,5 м). Таке намагання зекономити – ознака безвідповідального ставлення виробника до свого продукту.
• Надто тонкі кабелі з клемами-затискувачами. Зазирніть також у ці клеми, щоб побачити товщину мідної жили проводу – на око він не може бути тонше за сірника.
• Клеми-затискувачі з тонкого металу та зі слабким зусиллям притискування.
• М’який дешевий пластик корпусу.
• Відсутність запобіжника на лицевій чи тильній панелі корпусу.
І навпаки, є ознаки, які свідчать про намагання виробника зробити пристрій якісним. Це наявність таких необов’язкових елементів, як загальний вимикач на корпусі, контрольні прилади – в першу чергу амперметр, ручка для перенесення на корпусі.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…