“Запорожець”, без сумніву, є іменитою моделлю українського автопрому, про яку знав абсолютно кожен радянський автоаматор. Навіть сьогодні на дорогах можна зустріти машини з цього модельного ряду, багато автолюбителів, як і раніше, люблять ці машини. Проте, мало хто знає, що у стінах ЗАЗ створювалася велика кількість прототипів на основі цієї моделі, про які ніхто так і не дізнався.
Так, першою знаковою моделлю “Комунару” став ЗАЗ-965 “Запорожець”, який у народі прозвали горбатим. Автомобіль містив у собі досить велику кількість технічних рішень, у зв’язку з чим на його основі вирішили розробляти й інші автомобілі. Одним із низ був, наприклад, ЗАЗ-970 – компактний вантажний автомобіль, який прозвали “точилом”. У серійне виробництво він не потрапив.
Не поставили на конвеєр і іншу цікаву вантажівку — ЗАЗ-965Б. Ця модель була випущена невеликим тиражем і використовувалася для виробничих потреб: на ній перевезлися деталі між цехами і таке інше.
У 1962 році було розроблено вантажопасажирський мікроавтобус з індексом ЗАЗ-970Б. Незважаючи на скромні розміри, він міг взяти на бір 6 осіб та 250 кілограм вантажу. Примітно, що частина двигуна була в салоні, у зв’язку з чим задній ряд довелося розділити.
Пікап інженери ЗАЗ намагалися зробити і з “мильниці” ЗАЗ-968. “Запорожець” пікап виготовили 1990 року, модель випускалася невеликими партіями протягом двох років.
Сегмент розкішних кросоверів вельми насичений, що створює величезну конкуренцію на ринку. За таких умов ціла…
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…