Аналітики JD. Power назвали автомобільні марки з найбільш задоволеними клієнтами у 2022 році.
Покупці Alfa Romeo, як правило, більше задоволені покупкою своїх машин, ніж ті, хто купує автомобілі Lexus, Porsche, Audi та інших преміальних марок. Про це свідчать результати нового дослідження рівнів задоволеності клієнтів, проведеного американським аналітичним агентством J.D. Power.
За правилами агентства, найвищий рівень клієнтської задоволеності (а, точніше, індексу SSI або Sales Satisfaction Index) – це 1000 балів. Так ось, Alfa Romeo робить задоволеними своїх покупців на 833 бали з 1000 можливих, що істотно вище за середній показник по галузі (786).
До «трійки» також увійшли Porsche та Lexus, клієнти яких задоволені покупкою своїх авто в середньому на 831 та 819 балів відповідно.
Середній рівень задоволеності покупців автомобілів знизився вперше за 10 років. Експерти пов’язують це зі скороченням їхнього асортименту, безперервним зростанням цін, повільними поставками вже оплачених машин, а також зростанням популярності електромобілів.
Виявляється, власники електромобілів у середньому менш задоволені їхньою покупкою, ніж власники бензинових автівок. Зокрема, клієнтам із США найбільше не подобається те, що дилери нехтують інструкціями щодо їх зарядки.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…